Najnovija nadogradnja 2.1 donosi nekoliko novih opcija koje bi svim korisnicima koji odluče kupovati stvari preko Facebooka uveliko olakšala život
Velika većina ovih promjena napravljeno je da bi se olakšalo poduzetnicima koji svoje dućane i usluge nude putem Facebooka. Najnoviji Messenger donosi kvalitetnije botove koji će nastojati razumijeti što pričamo. Oni dolaze sa ugrađenim procesiranjem jezika, odnosno Natural Language Processingom (NLP). Platforma pomoću njega može prepoznati sedam karakteristika poruke prije nego što ju proslijedi biznis botu. NLP će omogućiti Messengeru da označi ključne informacije u zahtjevu (vrijeme i datum, lokacija, broj telefona, iznos novca i email).
Ovo također znači da će i kupci puno lakše komunicirati s botom, s obzirom da će ovaj puno lakše moći razumijeti što mu oni zapravo govore, odnosno pišu.
Mali koraci prema naprijed
Budimo iskreni. Botovi na Facebooku nikad nisu bili najbistriji sugovornici, no Messenger 2.1 zbilja se trudi poboljšati ih. Primjerice, sada će bot lako moći prepoznati kada je zahtjev dovoljno složen da vas spoji sa živim agentom. Ovaj sustav 'prespajanja' razgovora danas je u otvorenoj beti.
Što se prilagodbe Facebooka poslovnim korisnicima tiče, nova nadogradnja donosi širok izbor novih gumbiju na Facebook stranicama dućana. Pored 'Send Message' opcije, tu su 'Shop Now' (kupuj sada), 'Get Support' (pronađi podršku), 'Get Updates' (prihvati novosti), 'Play Now' (igraj sad) i 'Get Started' (počnimo).
Ovo je bez sumnje dosta dobar početak.