Prošle godine ga je od Ruperta Murdocha kupio Justin Timberlake za 35 milijuna dolara, potpuno ga redizajnirao, a nove opcije i funkcije privlače sve veći broj korisnika na nekad najpopularniju društvenu mrežu
Mnogi su vjerojatno već zaboravili na MySpace, koji se već godinama muči kako bi zadržao postojeće članove. Od privlačenja novih već su odavno odustali, jer su vrlo brzo shvatili da nema smisla boriti se s ostalim društvenim mrežama, prvenstveno Facebookom.
No MySpace bi mogao uskoro dobiti nadimak Feniks nakon što je novi vlasnik MySpaceu dao novi dizajn, nove mogućnosti, opcije i redizajnirao cijeli koncept stranice koji je sada kombinacija društvene mreže, glazbenog i news portala.
Korisnici mu se pomalo vraćaju, a iako se za sada vraćaju iz čiste znatiželje da vide što novi MySpace nudi, sudeći po njihovim reakcijama, mogli bi tamo i ostati.
Transformacija od društvene u poslovnu mrežu
Reakcije su, naime, sjajne, a novi MySpace se prilično razlikuje od starije verzije i definitivno više nije namijenjen nekim usputnim prolaznicima na društvenim mrežama, niti tamo imaju što tražiti oni koji na internetu traže ljubavne avanture i slične stvari.
Već samim pristupom na stranicu jasno je da ovo sigurno više neće biti masovna društvena mreža, već prvenstveno mjesto za razvoj glazbene i filmske industrije, ali i mogućnosti sklapanja raznih poslovnih 'dealova'.
U startu se svaki novi ili stari korisnik može staviti u neku kategoriju koja se tiče šoubiznisa i tako postati mreže. Novost je i magazinski pristup korisnicima, pa tako MySpace stalno nudi vijesti i novosti iz svijeta šoubiznisa, i to na malo drukčiji način.
Tamo ćete, recimo, naletjeti na analizu je li 'labudova haljina' Bjork skuplja od Madonninih špic-grudi koje joj je za jednu svjetsku turneju izradio Jean-Paul Gaultier.
Nadalje, tu su i razne druge rubrike koje vam pomažu da se što lakše povežete s ostalim korisnicima, a logirati se možete svojim korisničkim imenom koji koristite za Facebook ili Twitter.
Kao i na Facebooku, tako se i na MySpaceu možete povezati s novim vlasnikom, koji povremeno na naslovnici predstavlja svoj izbor članova koje smatra kul, inovativnim i zanimljivim.
Timberlakeov 'zlatni dodir'
Novi vlasnik je Justin Timberlake koji je zajedno s kompanijom Specific Media otkupio MySpace od Ruperta Murdocha prošle godine za 35 milijuna dolara. Murdochu je MySpace bila možda i najpromašenija investicija koju je prije pet godina kupio za 580 milijuna dolara.
A ni Justina Timberlakea, moramo priznati, nismo očekivali u ulozi mogula koji kupuje društvene mreže, no očito mu se svidjela uloga Seana Parkera u 'Društvenoj mreži' pa je odlučio probati kako izgleda virtualni svijet prijateljstva i veza izvan filma.
MySpaceu nakon redizajna mnogi predviđaju velik povratak na scenu, pa čak i povratak stare slave. Ipak je to sajt na kojem su svojevremeno otkriveni Arctic Monkeys i koji još uvijek ima više korisnika nego Google+.
Oni koji su ga otpisali prije nekog vremena čini se da su se previše požurili. Bilo je dovoljno da ga kupi netko tko s MySpaceom ima ozbiljne poslovne namjere, a Justin Timberlake je očito pravi izbor, jer što god mislili o njegovoj glazbi, Timberlake je jedan od onih glazbenika koji je prava tvornica novca.