Administracija aktualnog predsjednika Sjedinjenih Američkih Država želi donijeti brojne regulative koje neće odgovarati Donaldu Trumpu
S nešto manje od tri tjedna do dana inauguracije u SAD-u (20. siječnja), predsjednik na odlasku Barack Obama žuri se s dovršavanjem brojnih zakona i propisa vezanih uz automobilski sektor prije nego što Donald Trump preuzme dužnost.
Iako je Trump ostao relativno tih o svojim konkretnim stavovima glede postojećeg zakonodavstva, može se pretpostaviti da će on imati nešto opušteniji pristup prema tvrtkama koje lokalno proizvode (to je uostalom i bila jedna od točaka njegovog programa prilikom kandidature), u ovom slučaju automobile.
Kako nije veliki zagovornik ekološke regulative biznisa, vjerojatno će pokušati ublažiti propise koji se odnose na učinkovitosti potrošnje goriva novih modela vozila te čistoće ispušnih plinova.
U izjavi za Detroit News, viši suradnik za nezavisni Eno Centar za transport Jeff Davis rekao je da se čini da Obamina administracija ubrzava uvođenje novih propisa koje bi moglo biti teško ukinuti kad krene Trumpov boravak u Bijeloj kući.
Najočitiji primjer za to je federalna Environmental Protection Agency (Federalna agencija za zaštitu okoliša) i njeno traženje za smanjivanje prosječne potrošnje game novih vozila koja se prodaju u SAD-u. Pred tri tjedna je automobilski ad hoc savez koji se sastoji od Fiat-Chryslera America, GM-a, BMW-a, Jaguar/Land Rovera, Mercedes-Benza, Toyote i Volkswagena lobirao kod Trumpa da poveća predložene brojke o potrošnji kad postane predsjednik, a pridružio im se i Ford.
Osim toga, Barack Obama radi sa svojim Ministarstvom transporta na finaliziranju okvira za testiranje autonomnih vozila te regulacije za konektirana vozila. Mnogi nagađaju da bi Trump također mogao odlučiti smanjiti propise koji se odnose na takve automobilske tehnologije te tako ubrzati njihov razvoj, ali i potencijalno ugroziti sudionike u prometu.