Microsoft Office 365 može postati vaš ured izvan ureda zahvaljujući brojnim integriranim alatima za korporativnu i radnu komunikaciju, doznajte kako
Nezaobilazni Microsoftovi alati poput Worda, PowerPointa i Excela postali su još praktičniji s Office 365 programom. Sada, kao što smo već pisali, sve možete raditi s bilo koje lokacije, u suradnji s kolegama i u cloudu.
Posao će se time odraditi brže i jednostavnije, bez nepotrebnog trošenja vremena i novca.
No, odakle krenuti?
Doznajte kako vam Office 365 može olakšati posao na radionici koja će se 6. listopada održati u Business Showroomu Hrvatskog Telekoma na adresi Roberta Frangeša Mihanovića 9, s početkom u 9 sati.
Na besplatnoj radionici predstavit će se funkcionalnosti alata, demonstrirati osnovno podešavanje za početak rada s Officeom 365, a svi sudionici naučit će brže i efikasnije komunicirati i planirati uz kalendar, grupe za chat, pametne bilješke te Skype za poduzeća.
Nekoliko termina
Također, naučit ćete kako funkcionira zajedničko korištenje i dijeljenje datoteka putem servisa Teams i OneDrive za poduzeća te kako istodobno uređivati dokumente, provjeravati njihove verzije te poboljšati produktivnost uz SharePoint Online.
Za sve koji na ovu radionicu ne stignu, preporučujemo one koje će se održati 9. i 10. listopada.