WEB::STRATEGIJA 6

Osjetite Facebook s marketinške strane

04.11.2009 u 12:53

Bionic
Reading

Zašto je Mark Zuckerberg, simpatični i normalni mladić (danas ima 25 godina) odlučio pokrenuti taj Facebook? Kako je izgledao prvi Facebook? Koliko stotina tisuća dolara je plaćeno za domenu facebook.com? Koliko ljudi radi u Facebooku? Koliko milijardi slika je gore? Kako se Facebook financira? A tu je i vječita enigma - koliko Kerum zaista ima prijatelja?

Danas Facebook ima više od 250 milijuna korisnika, no ta društvena mreža i dalje ruši sve rekorde te je definitivno jedno od najposjećenijih internetskih odredišta. Odmah nakon Facebooka, tu je sve popularniji Twitter, tzv. mikrobloging servis koji je od 2008. do 2009. okupio preko sedam milijuna korisnika.

S obzirom na podatke o broju korisnika, možemo reći da bi internetska kampanja na društvenim mrežama i u medijima bila poželjna i efikasna, no kako znati kakve kampanje najbolje prolaze kod domaćih korisnika u regiji? Sve što ste željeli znati, a niste se usudili pitati o Facebooku, niti ne znate kome se obratiti, sada je nevažno. Kratka prezentacija Igora Škunce iz internetske marketinške agencije Httpool zavirit će u Facebook backstage te otkriti šokantne i zanimljive podatke.

Kako se primjenom pametnog internetskog marketinga na društvenim mrežama možete izdvojiti od konkurencije, možete saznati od Igora te ostalih predavača na nadolazećoj konferenciji Web::Strategija 6 – Ritam društvenih valova u četvrtak, 19. studenog, u zagrebačkom kongresnom centru Hypo EXPO XXI. U najvećoj dvorani na katu, u trenutku pisanja ovog teksta, preostalo je još 22 posto slobodnih mjesta jer dolaze sudionici iz renomiranih tvrtki kao što su Raiffeisen Consulting, T-HT, Njuškalo, Imago, Microsoft, MBU, Allianz, Oglasnik, Glas Istre, VIDI, Omega software te mnogih drugih renomiranih i uspješnih tvrtki. Zato požurite s prijavama.

Dodatni razlog je i skorašnja rasprodaja radionice Drumara (sljedeći dan, 20. studenog) te veliki Web::Party u Ham Ham centru (isto 20. studenog navečer), gdje će se održati i The Best off Miss Interneta, uz odličnog DJ-a koji će vas zabavljati do kasnih noćnih sati.

Jedno od edukativnih predavanja na konferenciji bit će i Financijska učinkovitost marketinških aktivnosti koje će održati Vladimir Budija iz računovodstvenog ureda TENA BE, a koje će odgovoriti na pitanje kako najjednostavnije analizirati učinak različitih marketinških aktivnosti.

U sklopu programa društvene odgovornosti, Web::Strategija 6 je pokazala da podržava razvoj humanitarnih udruga i inicijativa te je tim povodom osigurala edukaciju djelatnika Ureda UNICEF-a za Hrvatsku. Osim toga, organizira i mnogo nagradnih igara na Facebooku, Twitteru te na različitim portalima gdje osim ulaza na konferenciju možete osvojiti i Business hosting paket u trajanju od godine dana tvrtke Avalon, kao i wellness vikend aranžman u Toplicama Sveti Martin.

Web::Strategija 6 se ne bi održavala bez srebrnog pokroviteljstva web studija Virtus Dizajn, Poslovnog učilišta Filaks, CPP - OnLine knjigovodstva, najsigurnijeg web preglednika Windows Internet Explorera 8 te brončanog pokroviteljstva tvrtke Avalon Premium Hosting i online oglasne agencije Httpool.

Medijski konferenciju prate renomirani mediji - Net.hr, tportal.hr, Business.hr, Monitor.hr, Javno, Croportal, časopis VIDI i Glas Istre te INZG mini magazin. Organizacijsku pomoć konferenciji pružili su partneri: Nivas, Timgraf media, Hypo EXPO XXI, Komponenta, Wellness Coner, Toplice Sveti Martin, Fotke.hr, Imperito, Adriatica.net, Considero, Adventor, Douwe Egberts te agencije Manjgura, Best Marketing i Abrakadabra.

Službeno vozilo konferencije osigurava HM rent-a-car

Ne zaboravite - prijavite se što prije jer Web::Strategija je postala nezaobilazan događaj za sve željne znanja, druženja i profesionalnog web marketinga i poslovanja. Barem tako kažu anketirani sudionici.