Novi alat dodat će uz vijesti set informacija koji će uključivati link na Wikipediju, podatke o izvoru vijesti, povezane članke, kao i informacije o autoru, između ostalog
News Feed uskoro bi nam trebao pomoći u razlikovanju pouzdanih i nepouzdanih izvora informacija. Novi alat dodat će uz vijesti set informacija koji će uključivati link na Wikipediju, podatke o izvoru vijesti, povezane članke i ukupan broj dijeljenja na Facebooku, kao i biografske podatke o autoru i poveznice na njegove druge članke.
Do njega će biti moguće doći ako kliknete na sličicu about this article u donjem lijevom kutu slike članka, piše Business Insider.
Evo kako bi to trebalo izgledati:
S obzirom na kontroverze oko lažnih vijesti, skandala oko načina na koji se koristi Facebookove podatke i mentalitet rasta po svaku cijenu, u Facebooku su opisali kako su dizajnirali promjenu. Kako su naveli u članku na Mediumu, pri dizajniranju su koristili povratne informacije i savjete raznih ljudi i izdavača, među kojima su brojni sudionici projekta Facebook Journalism.
Krenuli su s rezultatima istraživanja prema kojima su ljudi imali problema pri određivanju vjerodostojnosti web odredišta koja ne poznaju i sadržaja vezanih uz određenu stranku. Desetak dizajnera i istraživača potom je složilo okvirni prototip seta dodatnih informacija koji bi mogao biti koristan.
Pritom su isprintali hrpu 'modula' s informacijama kao što su lokacija izdavača, trendovi dijeljenja sadržaja i broj zaposlenika, kako bi odredili što pomaže pri utvrđivanju vjerodostojnosti članka.
FRKA JE
U kakav se to skandal upetljao Facebook i šest stvari koje morate o tome znati
Zatim su trebali pronaći način kako privući pozornost čitatelja. Nakon nekoliko neuspjelih pokušaja posegnuli su za dubinskim intervjuima s praćenjem kretanja oka. Tako su utvrdili kako ljudi pri procjenjivanju članaka uglavnom obraćaju pozornost na ista tri područja:
1) lice prijatelja, grupe ili stranice koja je podijelila objavu
2) lica (ako ih ima) u pregledu članka
3) naslov članka.
Testiranje je trajalo ukupno šest mjeseci, tvrde u Facebooku.
Nova značajka zasad je dostupna u SAD-u. Mogla bi uskoro stići i u države zapadne Europe, gdje je Facebook pod velikim pritiskom vlasti i regulatornih agencija.