Google Glass je jedan od najkontroverznijih tehnoloških noviteta posljednjih godina, no kako bi u kompaniji pokazali da on ne služi samo za 'potencijalno narušavanje privatnosti', odlučili su se na jedan drugi prikaz mogućnosti ovog gadgeta - spašavanje prirode
U Mountain Viewu su u trajnoj misiji poboljšanja percepcije koju javnost ima prema gadgetu Google Glass. U novom marketinškom uratku agencije Anomaly iz New Yorka, kompanija prikazuje Glass kao pripomoć u spašavanju prirodnih bogatstava - u ovom slučaju, nosoroga.
Sabita Malla iz organizacije za zaštitu prirode WWF (World Wildlife Fund) koristi Glass kako bi pratila kretnje i staništa nosoroga u Nepalu. Umjesto uobičajenih papira i olovki, gadget je svoje mjesto pronašao u ovom obliku:
Hoće li analitičarima koji vjeruju da je Glass u svojevrsnoj PR krizi ovakav uradak biti dovoljan za promjenu mišljenja, tek treba vidjeti, no na potrošače bi ovakve promocije itekako mogle imati pozitivnog utjecaja.
WWF je još 2012. od Googlea primio pet milijuna američkih dolara, a partnerstvo od tada funkcionira kako bi se pronašli novi načini zaštite životinja.