Marissa Mayer nedavno je izjavila kako novi Yahoo treba biti 'svjež i dinamičan, s elementom iznenađenja i slučajnog sretnog pronalaska'. Bacila se na posao. Sad možemo vidjeti što je napravila
Naslovna stranica Yahooa, koju i dalje posjećuje oko 700 milijuna korisnika mjesečno, djeluje preglednije i bolje organizirano.
Uklonjeni su loši oglasi. Dodan je beskonačni slijed vijesti nalik Twitteru, kao i slijed sadržaja koje preporučuju korisnikovi kontakti na Facebooku.
Mayer, nekadašnja googlerica, zadržala je osjećaj za minimalizam. Nećete naći sve što Yahoo nudi na jednom mjestu, već istaknute najpopularnije i najčešće korištene servise, one vezane uz e-mail, vijesti, financije, sport, filmove i tračeve.
Olakšano je dijeljenje sadržaja s naslovnice putem e-pošte, Twittera i Facebooka, tako da je sad to moguće učiniti jednim klikom. Možete u određenoj mjeri i prilagoditi izgled stranice svojim potrebama i željama - recimo, isključiti horoskop, burzovna izvješća i sportske statistike. Što to češće činite, to će algoritam Yahooa bolje pogađati što želite i nuditi sve relevantniji sadržaj.
Otkad je Mayer preuzela kormilo tvrtke, ovo je treći veći redizajn. Tijekom prosinca preuredila je servis za webmail i Flickr, servis za dijeljenje fotografija.
To je, piše New York Times, tek početak - slijedi uljepšavanje još desetak proizvoda, a naslovnica bi trebala dobiti još sadržaja. Vjerojatno od CBS-a, NBC Sportsa i ABC Newsa, s kojima je tijekom prosinca sklopila sporazume o međusobnoj promociji i proizvodnji video sadržaja za Mrežu.
Promjene ne bi trebale biti samo kozmetičke. Mayer se nada kako će veća usmjerenost na usluge pomoći podizanju prihoda od oglašavanja. Nedavno je čak i sklopila dogovor s Googleom o prikazivanju njihovih oglasa.