NOVI DIZAJN

Snapchat postaje jednostavniji, pogledajte o čemu se radi

20.09.2024 u 07:56

Bionic
Reading

Cilj je olakšati otkrivanje sadržaja i pristup kameri, ali i pokušati oteti dio Instagramove i TikTokove publike

Snapchat prolazi kroz najveći redizajn u posljednjih nekoliko godina.

Smanjit će broj kartica s pet na tri, pa će jedna biti za poruke i priče s prijateljima, jedna za kameru i jedna za feed videozapisa kreatora i izdavača na cijelom zaslonu poput TikToka.

Cilj je približiti Stories razgovorima, pojednostaviti otkrivanje sadržaja i olakšati pristup kameri, ali i privući ljude koji inače gledaju video zapise na TikToku ili Instagramu.

Također bi trebao učiniti Snapchat pogodnijim za kreatore sadržaja, koji kolektivno dijele više od milijardu sadržaja mjesečno u toj aplikaciji.

Konkretno, trebalo bi im biti lakše koristiti video zapise kratkog formata kako bi povećali broj gledatelja za Stories, koje bi potom monetizirali putem programa dijeljenja prihoda.

Do sada se Snapchat sastojao od pet glavnih kartica: po jedna za Snap Map, privatne razgovore, kameru, Stories i Spotlight, značajku kojom konkurira TikToku i Instagramovom Reelsu.

Nakon što novi dizajn stigne za 850 milijuna korisnika Snapchata, Snap Map će biti dostupan s kartice za slanje poruka, zajedno s pričama vaših prijatelja i kreatora koje pratite.

S desne strane kamere nalazit će se novi, objedinjeni feed nazvan For You, pun videozapisa izdavača i kreatora s prikazom preko cijelog zaslona.

Snap je, u biti, spojio Spotlight sa sadržajem medijskih marki kao što su Wall Street Journal i Daily Mail. Tvrtka većinu svog novca zarađuje od reklama koje prikazuje oko ovog sadržaja, pa će promjene uvoditi postupno, piše Verge.