Praktički svi tehnološki divovi imaju bogatu povijest, a dio njih je s vremenom mijenjao ne samo vizualni identitet - već i imena. Neki od IT divova ostali su vjerni identitetu kroz cijelo svoje postojanje, a kako su dobili imena, otkriva se u nastavku zahvaljujući informacijama koje je prikupila stranica The Next Web
Samsung je jedan od najprepoznatljivijih brendova kada je riječ o potrošačkoj elektronici svih vrsta, a i ime mu je zapravo vrlo jednostavnog karaktera. Samsung na korejskom jeziku znači 'tri zvijezde', što je odabrano zbog predstavljanja kompanije trima vrlinama - veličina, brojnost i moć. Prvi proizvodi ove kompanije su, za vjerovati ili ne, bili sušena riba, povrće, voće i rezanci. Iako je logotip kompanije mijenjan u nekoliko navrata, ime je uvijek ostalo isto - čak i nakon 1987., kada je novi čelnik kompanije odlučio postaviti Samsung na prvih pet svjetskih proizvođača elektronike.
O Nokiji je javnost mogla saznati mnogo toga otkako su u posrnulom finskom divu odlučili prodati mobilni odjel Microsoftu. Ova kompanija, nekad vodeći proizvođač mobitela na svijetu, nastavlja postojati s istim imenom - iako će se, barem za sada, okaniti mobilnog hardvera. Ova kompanija je svoj život počela 1865. kao proizvođač papira. No tek 1967. preuzeto je službeno ime Nokia Corporation, a do tada je kompanija radila u pet različitih segmenata - elektronika, proizvodnja struje, šumarstvo, kablovi i guma. Danas u Finskoj preostaju tek tri segmenta - Nokia Networks, HERE i Nokia Technologies.
Apple je život započeo kao Apple Computer 1977., a 'Computer' je iz imena izbačen 2007. Jobsovim riječima, ime kompanije odabrano je jer je volio jabuke, ali i zbog toga što se u imeniku Apple nalazio ispred drugog poznatog imena iz toga doba - Atari.
Kompaniju LG 'stariji' poznaju i pod prijašnjim imenom GoldStar. Ta kompanija osnovana je 1958., a sestrinska kompanija GoldStara bila je Lak-Hui (izgovara se 'lucky') te je 1995. kao kombinacija ta dva imena nastao Lucky Goldstar (LG) koji poznajemo danas. Kratica LG uspješno je iskorištena i za kompanijin tagline Life's Good, ali danas ovaj IT div navodi kako LG nema posebnog značenja.
HTC će mnogi korisnici njihovih uređaja vrlo rado nazvati High-Tech Computer, no danas stvari stoje nešto drugačije. Po osnivanju kompanije 1997., H. T. Cho (sada predsjedavajuće lice kompanije) i Cher Wang (predsjedavajuća) su odlučili iskoristiti svoje inicijale kako bi stvorili HTC. Kompanija je ime iskoristila kao tagline u više navrata, a jedan od novijih je i Here's To Change.
Malo je nedostajalo da Amazon bude nazvan 'Cadabra' (skraćeno od abracadabra). Zapravo, osnivač kompanije Jeff Bezos je 1994. i počeo s tim imenom, no dok je stranica diva u nastajanju ugledala svjetlo dana 1995., konačno ime je bilo Amazon. Bezos je strahovao da će ljude 'Cadabra' podsjećati na 'cadaver' (truplo). Još jedna od opcija koje je osnivač svojevremeno razmatrao bila je 'Relentless', no zvučala je odveć negativno.
ASUS je ime dobio kao skraćeni oblik imena mitološkog stvorenja Pegaza (Pegasus). Četvero bivših zaposlenika Acera odlučilo je 1989. početi svoju kompaniju, a imenom 'su tražili utjelovljenje snage, čistoće i avanturističkog duha ovog nevjerojatnog stvorenja (...)'.
Za još primjera valja posjetiti izvorni tekst na stranici The Next Web