Jaguar se jednom nasanjkao pokušavajući konkurirati njemačkom premium trojcu modificiranom Fordovom platformom CD132 na kojoj se gradio Mondeo
X-Type se na tržištu baš i nije najbolje proveo, no to ne znači da su u Jaguaru odustali od iznimno profitabilnog segmenta automobila srednje klase kojim gospodari BMW-ova serija 3.
Novi XE, koji nam je upravo pokazao lice prije premijere na autosalonu u Parizu ove jeseni, zato se okoristio potpuno novom aluminijskom platformom koja bi značajno trebala smanjiti njegovu masu te ga učiniti jednim od najštedljivijih automobila u klasi.
Laki metal čini čak 75 posto konstrukcije pa Jaguar za najštedljiviji model, gotovo sigurno dizelski, deklarira potrošnju od svega 3,7 litara u kombiniranom ciklusu.
Nova je i kompletna paleta dvolitrenih pogonskih jedinica koje Britanci zovu Ingenium, a za očekivati je da će se pod poklopcem najsnažnije izvedbe naći i turbopunjeni trolitreni V6 iz F-Typea.
Moramo priznati da s nestrpljenjem očekujemo više detalja i fotografija.