Dyson 360 Eye prvi je komercijalni rezultat investicije vrijedne osam milijuna dolara (oko 44milijuna kuna) koliko je tvrtka Dyson upucala u istraživački laboratorij pri londonskom Imperial Collegeu
Zadatak te institucije bio je napraviti robota s naprednom senzorskom tehnologijom te algoritmima za tumačenje i interakciju.
Isporučili su robota s kamerom koja pokriva 360 stupnjeva (s do 30 fps), što bi mu trebalo omogućiti da u svakom trenutku zna točno gdje se nalazi i kamo treba ići. Za prepoznavanje prepreka koristi i infracrvene senzore.
Teži 2,4 kilograma, sam se vraća na punjenje i ima litij-ionsku bateriju koja bi trebala dostajati za 20 minuta čišćenja. Znatno manje od Neata i Roombe, koji su mu glavni konkurenti. U Dysonu tvrde kako je duljina trajanja baterije kompenzirana snagom motora, obećavajući kako će njihov robot 'usisavati snažnije od bilo kojeg na japanskom tržištu'.
Prati ga aplikacija za Android i iOS, pomoću koje će navodno biti moguće napraviti redovne rasporede čišćenja. zatražiti jednokratno čišćenje te upravljati robotom.
Iako je predstavljen tijekom sajma IFA 2014 u Berlinu, u prodaju će biti pušten u Japanu, po ne baš niskoj cijeni od 1250 dolara (oko 6,8 tisuća kuna).
Izvor:CNET