Facebook kampanja

Panasonicova Facebook kampanja osvaja jugoistočnu Europu

27.04.2011 u 16:45

Bionic
Reading

U samo dva tjedna Panasonicova je kampanja aktivirala više od 130.000 Facebook korisnika u jugoistočnoj Europi. Uz podršku lokalnih agencija poput Invente i DRAFTFCB Business Data-e, ova japanska tvrtka, jedna od vodećih na svijetu, promovirala je svoje 3D proizvode putem online medija u Bosni i Hercegovini, Bugarskoj, Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji

Panasonic je osmislio i realizirao online kampanju u pet zemalja regije: u Bosni i Hercegovini, Bugarskoj, Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji. Kampanju je isplanirao i odradio tim agencija, počevši od regionalne agencije za društvene medije, Uniomedia Communications, sve do lokalnih partnera Invente, za Balkan, i DRAFTFCB Business Date, za Bugarsku.

Kao prvi korak Panasonic je pokrenuo svoje fan-stranice u svakoj državi, na kojima su potom organizirane nagradne igre, što je uvelike pomoglo kreiranju zajednica Panasonicovih kupaca. Pobjednici spomenutih nagradnih igara osvojili su Panasonicovu 3D videokameru. Za vrijeme dvotjedne kampanje, od sredine do kraja ožujka, Panasonic je putem Facebooka kontinuirano distribuirao sadržaj vezan uz 3D tehnologiju, aktivirajući korisnike diljem jugoistočne Europe.

Panasonic drži vodeću poziciju na polju 3D filma. Eszter Viktor, voditeljica komunikacija za jugoistočnu Europu, izjavila je: 'Prošle godine bili smo prva tvrtka na tržištu koja je lansirala 3D video kameru namijenjenu korisnicima amaterima – a to je postiglo veliki uspjeh u cijeloj regiji!'

U 2011. korisnici mogu birati između širokog spektra 3D televizora i kućnih kina, kako bi svatko imao priliku gledati vlastite videosnimke u 3D formatu: 'Vezano za Facebook kampanju, gospođa Viktor je dodala: 'Uistinu smo bili zapanjeni masom ljudi koji su na našim stranicama odlučili pokazati svoje kućne videouratke. To je jedna prava zajednica.'