Volkswagen Passat GTE
Izvor: Promo fotografije / Autor: vw
Volkswagen Passat GTE
Izvor: Promo fotografije / Autor: vw
U Volkswagenu su se, izgleda, navukli na hibride. Nakon XL1 i Golfa GTE, Nijemci će nam u Parizu pokazati i Passat GTE
Baš kao što je to bio slučaj kod Golfa, i Passat se okoristio kombinacijom benzinskog i elektromotora, te litij-ionskom baterijom koju je moguće puniti i putem standardne mrežne utičnice.
To znači da je Passat GTE sposoban do udaljenosti od 50 km i maksimalne brzine od 130 km/h funkcionirati kao običan električni automobil što bi velikom broju njegovih kupaca trebalo biti dovoljno za svakodnevne potrebe.
Elektromotoru od 115 KS društvo pod poklopcem pravi 1.4-litreni TSI benzinac koji razvija 156 KS za ukupnih maksimalnih 218 KS i 400 Nm okretnog momenta. Nijemci kažu kako ovako motorizirani Passat s punom baterijom troši dvije litre benzina i 13 kWh električne energije na stotinu kilometara u kombiniranom europskom ciklusu.
Pritom emitira svega 45 grama CO2 po kilometru.
Za prijenos snage zaduženi su prednji kotači i šesterostupanjski automatizirani mjenjač DSG s dvije spojke.
Passat GTE sve je samo ne spor. Sprint do 100 km/h traje osam sekundi, a maksimalna brzina iznosi 220 km/h.
U Volkswagenu zasad nisu specificirali cijenu, no početak prodaje je najavljen za sredinu iduće godine.