PayPal je izgubio 25 milijuna dolara u novčanoj kazni i povratu novca zbog nezakonitih radnji. CFPB (Consumer Financial Protection Bureau) je PayPal optužio za niz različitih prijevara prema potrošačima, što nikako nije zgodno za ovu tvrtku - ali i povjerenje korisnika njihovih usluga
'PayPal je nezakonito prijavljivao potrošače na svoj online kreditni proizvod bez dopuštenja i nije odgovarao na žalbe', izjavio je upravitelj CFPB-a Richard Cordray, dodavši da je Amerikancima online trgovina postala vrlo bitnim dijelom života te se s tim valja postupati pravedno.
Cijela priča se odvija u vrlo nezgodnom trenutku za PayPal, koji je nedavno objavio plan o razdvajanju od EBaya. Od niza tužbi, PayPalu su na leđa stigle i one da je tvrtka gubila račune korisnika, sporove nije rješavala na vrijeme ili uopće, naplaćivala kamate od korisnika koji nisu mogli odgoditi plaćanje zbog primanja pogrešnih informacija, lagala o promocijama ili ih nikad nije ispunila kako su to navodili i dr.
Glasnogovornica tvrtke, Amanda Miller, tek je kratko izjavila kako u PayPalu vode 'veliku brigu o zaštiti potrošača'. 'Nastojimo stalno poboljšati naše proizvode i komunikaciju', rekla je za Bloomberg.
PayPal je prihvatio platiti 10 milijuna dolara kazne uz povrat 15 milijuna dolara potrošačima kojima su nezakonito naplaćivali stvari.