PlayKontrol se već koristi za praćenje izvođenosti glazbenih djela i reklama u Hrvatskoj, a sad će to isto raditi i u Južnoafričkoj Republici
Sustav PlayKontrol, koji je razvila tvrtka Informacija, a koji se koristi za potpuno automatizirano praćenje izvođenosti glazbenih djela i reklama u radijskom i televizijskom programu, primijenit će se i u Južnoafričkoj Republici u sklopu sporazuma tvrtke Informacija i južnoafričke tvrtke Data Driven Insights (DDI).
Medijska industrija u Južnoafričkoj Republici jako se oslanja na podatke koji omogućavaju oglašivačima da procijene uspješnost svojih marketinških i komunikacijskih kampanja u odnosu na one koje provodi konkurencija, a jedan od najvećih izazova koji se pritom javljaju jest pokrivanje svih elektroničkih medija u zemlji.
Na primjer, u cijeloj državi postoji više od 150 radijskih postaja koje svoj program emitiraju na 11 različitih jezika, zbog čega se za praćenje izvođenosti reklama u radijskom programu praktički i ne mogu angažirati ljudi - takvo bi praćenje jednostavno bilo preskupo - pa je stoga DDI pronašao rješenje u obliku platforme PlayKontrol.
U početku će se putem PlayKontrola pratiti izvođenost reklama na pedesetak radijskih i 20 televizijskih postaja, no nikakva ograničenja u samom sustavu ne postoje te će se njegovo pokrivanje širiti u budućnosti.
'Upravo je taj problem velikog broja radijskih postaja čiji sadržaj moramo pratiti spojio DDI i Informaciju. Informacija ima sjajno dosadašnje iskustvo na sličnim projektima te nam je mogla ponuditi tehnologiju čija je uspješnost prepoznavanja emitirane glazbe 100 posto, dokazavši nam da je to rješenje uspješno primijenjeno u proizvodu nazvanom PlayKontrol. Stoga je imalo smisla prilagoditi sustav tako da prepoznaje kraće zvučne zapise kako bismo mogli pratiti prisutnost pojedinih reklama i oglašivača u radijskom i televizijskom programu', istaknula je direktorica tvrtke DDI Tonya Khoury
Zahvaljujući PlayKontrolu, korisnici usluga tvrtke DDI moći će samostalno pronalaziti, dijeliti, preslušavati i analizirati vlastite reklame, kao i reklame konkurencije. U Hrvatskoj je sustav PlayKontrol već u primjeni te prati izvođenost glazbenih djela i reklama na brojnim radijskim i TV postajama, a primijenjen je i u sklopu projekata Instituta hrvatske glazbe u kojima se koristi za izradu nacionalne top liste temeljene na stvarnoj izvođenosti pjesama.
'Tehnologija koju je razvila tvrtka Informacija može se vrlo lako i brzo primijeniti i u bilo kojoj drugoj zemlji te na bilo kojem tržištu, neovisno o broju radijskih i televizijskih postaja koje je potrebno pratiti ili jezicima na kojima se emitira program. Smatramo da imamo proizvod s potencijalom za globalni uspjeh jer ga je izuzetno lako prilagoditi i skalirati tako da opslužuje veći broj korisnika, a sama činjenica da smo nedavno u suradnji sa švedskom tvrtkom Arctra razvili i web korisničko sučelje za krajnje korisnike omogućava našim partnerima, poput južnoafričke tvrtke DDI, da na našoj platformi razviju proizvod koji će ponuditi svojim korisnicima', izjavio je Daniel Mošmondor, direktor tvrtke Informacija i glavni inženjer na projektu PlayKontrol.
Tehnologija PlayKontrol koristi sofisticiran algoritam za prepoznavanje zvuka u kombinaciji sa snažnom hardverskom osnovom koja omogućava praćenje gotovo neograničenog broja radijskih postaja u bilo kojoj zemlji te pripremanje izvještaja o emitiranim zvučnim zapisima u realnom vremenu.
PlayKontrol je hrvatski proizvod koji je razvila tvrtka Informacija, a za primjenu u drugim zemljama i razvoj korisničkih rješenja poput PlayKontrola Hrvatska tvrtka sklapa partnerstva s drugim tvrtkama u svijetu.