Najteža trkaća staza na svijetu, Nurburgring, ima nekoliko opasnih mjesta, na jednom od njih vozač trkaćeg Porschea Caymana GT4 Clubsporta uspio se majstorski izvući od nesreće
Trkaći automobili nemaju nikakve sustave sigurnosti poput ESP-a koji se danas ugrađuje u sve nove automobile na području Europske unije. ESP osigurava vozača i putnike tako da koči jedan od kotača kad senzori osjete da bi moglo doći do zanošenja automobila. Stoga bi takvi sustavi uništili cijelu draž utrkivanja u kojem je sve prepušteno rukama vozača, a kad vozite na granici poput vozača utrka, dovoljna je sekunda da se dogodi izlijetanje.
Tako je i ovaj vozač pogriješio na jednom od poznatih opasnih mjesta na najtežoj trkaćoj stazi na svijetu, Nurburgringu, što je dovelo do gubitka kontrole nad njegovim Porsche Caymanom GT4 Clubsportom pri brzini od 225 kilometara na sat, no uspio se zaista majstorski spasiti te nasreću izvući cijelu situaciju čak i bez malo kontakta sa zaštitnom ogradom.