INGRESS i POKEMON GO

Pokémon, Google i Nintendo ulažu desetke milijuna u ovu igru

16.10.2015 u 10:47

Bionic
Reading

Tijekom kolovoza stigla je najava kako će se Niantic iz Googlea izdvojiti u zasebnu tvrtku. U samostalne vode krenut će uz nemalu podršku: Pokemon, Google i Nintendo uložit će u njih ukupno 30 milijuna dolara

Tvrtke Pokémon, Google i Nintendo u Niantic će uložiti 20 milijuna odmah i dodatnih 10 milijuna ukoliko ta tvrtka ostvari zadane ciljeve. S tim će novcem financirati nastavak razvija Pokémona GO, razvoj i rast geolokacijske igre Ingress i njene globalne zajednice te igraće platforme u stvarnom svijetu, objavljeno je na Nianticovom blogu

U Pokémonu se nadaju kako će ulaganje dovesti do, riječima predsjednika uprave te tvrtke Tsunekazua Ishihare, društveno mobilnog iskustva kakvo svijet još nije vidio, dok u Googleu vide veliki potencijal u smjesi geolokacijske tehnologije, dinamičnog pripovijedanja i inovativnog dizajna igre.


Igra Pokémon GO trebala bi povezati iskustva stečena dosadašnjim razvojem Ingressa s megapopularnom Nintendovom franšizom.

Aplikacija za Ingress - geolokacijsku igru u kojoj se suprotstavljeni timovi natječu za premoć na lokalnoj, regionalnoj i globalnoj razini - dosad je preuzeta više od 13 milijuna puta, igru aktivno igraju milijuni igrača u više od sto zemalja svijeta (prednjače Sjedinjene Države, Japan i Njemačka, igra je prisutna i u Hrvatskoj).

Odličan rezultat za neusporedivo manje poznatom brendu. Stoga se nemojte začuditi kad klinci oko vas u neko doba iduće godine počnu lunjati ulicama s mobitelima, hvatajući Pokemone.

Kako namjeravaju razvijati još igara u stvarnome svijetu, povezivanje s jakim brendom Nianticu je u interesu, zato što bi tako mogli privući milijune novih igrača kojima je Ingress bio nepoznat, previše znanstvenofantastičan ili jednostavno čudan.

Nintendo ovim potezom pokazuje kako je zainteresiran za ulazak na tržište mobilnog igranja, a Googleu je svaki oblik masovnog skupljanja podataka u startu zanimljiv.