Nospace nas želi vratiti u vrijeme u kojem društvene mreže nisu bile zatrpane algoritmima i oglasima. Društvena mreža postat će dostupna tijekom lipnja, a svi zainteresirani već se sada mogu prijaviti na listu čekanja
Uskoro bi se trebala pojaviti nova aplikacija za društvene mreže namijenjena generaciji Z.
Nospace bi premijeru trebala imati u lipnju. Ekipa koja stoji iza projekta naziva je 'najdruštvenijom mrežom' jer prednost daje druženju korisnika s prijateljima, a ne objavljivanju viralnih hitova.
Novu društvenu mrežu pokrenula je Tiffany Zhong, i sama pripadnica generacije Z (rođeni između 1995. i 2012.).
Startupovi joj nisu nepoznanica - osnovala je Pineapple Capital, tvrtku za rizična ulaganja u ranoj fazi, te Zebra IQ, obavještajnu i istraživačku tvrtku generacije Z. Također je savjetovala tvrtke poput Snapchata, Levi Straussa i Googlea o tome kako doprijeti do pripadnika svoje generacije.
Njezina nova aplikacija oslanja se na ljubav generacije Z prema razdoblju s kraja 90-ih i početka dvijetisućitih te nudi povratak u jednostavnije doba društvenih medija. Navodno već ima 500 tisuća ljudi na listi čekanja.
Posljednjih godina korisnici društvenih mreža sve su više frustrirani nedostatkom zabave na internetu jer su profesionalne objave preuzele druženje s prijateljima. Nospace želi ponovno udahnuti dio čarolije aplikacijama društvenih medija poput MySpacea i ranog Facebooka, a koje su bile usredotočene na prijateljstva i stvaranje novih veza.
Primjerice, korisnici mogu prikvačiti popis bliskih prijatelja na svoj profil, slično MySpaceovoj značajci 'top 8' prijatelja, piše Business Insider.
Umjesto stresa zbog pomnog odabiranja objava, Nospace potiče korisnike na dijeljenje svog mišljenja o tome što jedu, igraju, streamaju, čitaju i gledaju. Aplikaciju primarno čini feed temeljen na tekstu, s opcijom prebacivanja na prikaz samo objava prijatelja.
Svaki profil je prilagodljiv. Korisnici pritom mogu odabrati šarene pozadine i tekst te podijeliti svoj status veze i interese.