pojačavanje životopisa

Preporuke na prodaju: Za 50 dolara lakše do posla u Googleu, Facebooku....

30.06.2020 u 12:42

Bionic
Reading

Nova web stranica Rooftop Slushie pored preporuka za 'pojačavanje' životopisa nudi i uslugu pomoću koje zaposlenici u tehnološkim kompanijama mogu prodavati preporuke za posao po cijenama manjima od 50 dolara. Najpopularnije kompanije su, očekivano, Facebook, Google i Amazon

Ako nemate preporuku, a želite se zaposliti u nekoj većoj tehnološkoj kompaniji u SAD-u, šanse za uspjeh su prilično male. Ako netko jamči za vas, puno su veće šanse da ćete dobiti priliku osvojiti radno mjesto.

Rooftop Slushie je web stranica na kojoj kandidati mogu tražiti preporuke - i kupiti ih po cijenama od 20 do 50 dolara. Ovaj neobični portal aktivan je od 2019. te je do danas zabilježio preko 11.000 uspješnih transakcija. One Zero izvještava da se iza stranice nalaze tvorci Blinda, anonimne web stranice za čavrljanje namjenjene tehnološkim radnicima koji žele s drugima prigovarati na situaciju u industriji ili na njihovom radnom mjestu.

Procedura kupnje preporuke je jednostavna. Kupac ispunjava formular, nabraja kompanije kojima se planira javiti i onda dobiju listu ljudi koji su spremni dati preporuku, nakon čega samo trebaju platiti i poslati životopis.

Svi prodavači preporuka imaju pravo odbiti životopis ako smatarju da nije dovoljno dobar, a trenutno je na stranici registrirano preko 83.000 kompanija uključujući Google, Amazon i Facebook. Prema Danielu Kimu, produkt menadžeru Rooftop Slushieja, reference za Facebook i Google su uvijek najpopularnije. Kim tvrdi da je stranica napravljena za pojedince koji imaju dobar CV, ali i dalje nemaju preporuku potrebnu za ulazak u veće kompanije.

Drugi, doduše, stranicu smatraju portalom za podmićivanje.

Tehnološke kompanije u SAD-u većinom imaju neku vrstu stimulusa za zaposlenike koji su spremni referirati novog sposobnog radnika te zabranjuju gore spomenutu praksu. Rooftop Slushie također nudi uslugu korekture životopisa, kao i pomoć pri pripremama za intervjue, no kao što Gizmodo zaključuje, najpopularniji dio stranice i dalje je prodaja preporuka.