HRPA PODATAKA

Pripremite se za pub kviz o Facebooku!

03.07.2016 u 22:01

Bionic
Reading

Možete njima impresionirati prijatelje tijekom razgovora uz kavu ili ih upotrijebiti za učinkovitije korištenje platforme koju najveća društvena mreža svijeta nudi za oglašavanje. Evo hrpe statističkih podataka o Facebooku

Facebook su 4. veljače 2004. godine pokrenuli Mark Zuckerberg i njegovi cimeri na Hardvardu. Prvo se zvao Facemash pa Thefacebook.

U početku je bio dostupan samo studentima Harvarda. U ožujku 2004. proširio se na sveučilišta Columbia, Stanford i Yale, da bi se potom obuhvatio većinu sveučilišta u Sjedinjenim Državama i Kanadi. Od 26. rujna 2006. dostupan je svima starijima od 13 godina koji imaju valjanu adresu e-pošte.

Tijekom prva tri mjeseca ove godine Facebook je ostvario 1,51 milijardu dolara neto prihoda. Javnom ponudom dionica prikupili su 16 milijardi dolara, što je bio treći najveći IPO u povijesti SAD-a. Trenutno je po vrijednosti peta na burzi izlistana tvrtka na svijetu. Procjenjuje se kako vrijedi oko 321 milijardu dolara.

Od 2012. potrošili su više od 25 milijardi dolara na akvizicije: Instagram, WhatsApp, Oculus...


Facebook zapošljava 12.691 djelatnika. Plaća Marka Zuckerberga iznosi jedan dolar. Nije siromašan, ni približno: procjenjuje se kako njegovo net bogatstvo vrijedi 48,9 milijardi dolara.

Mjesečno Facebook aktivno koristi 1,65 milijardi korisnika. Od tog broja 823 milijuna pristupa mu isključivo mobitelom. Globalno gledano, 38,6 posto populacije koja je online koristi Facebook. Broj dnevnih aktivnih korisnika je 1,083 milijarde. Svakog dana pristiže novih 500 tisuća korisnika, koji kreiraju šest novih profila svake sekunde.

Prosječan broj prijatelja koje imamo na Facebooku je 338, median 200. Pola korisnika interneta koji nisu na Facebooku žive s nekim tko jest. Procjenjuje se kako postoji 81 milijuna lažnih profila (što nam se čini vrlo konzervativnim). 80 milijuna ljudi koristi Facebook Lite, aplikaciju prilagođenu sporim internetskim vezama.

Najpopularnija stranica? Facebook for Every Phone - ima 509.772.152 lajkova.

Prosječno provedemo 20 minuta surfajući Facebookom.


Hive, Facebookova baza podataka, ima 300 petabajta podataka. Društvena mreža generira četiri nova petabajta podataka svaki dan. Gledamo sto milijuna sati videa svaki dan, generiramo četiri milijuna lajkova svake minute, a dosad smo uploadali 250 milijardi fotografija (350 milijuna dnevno).

Postoji 50 milijuna aktivnih stranica malih tvrtki. Tek 2,5 milijuna njih su aktivni oglašivači, no 75 posto brendova platit će kako bi promovirali objave. Gotovo pola korisnika lajka stranicu brendova koji im se sviđaju, no 40 posto korisnika nije lajkalo niti jedinu stranicu brenda.

U Facebooku tvrde kako je na njih otišlo 19 posto od 70 milijardi dolara potrošenih na mobilno oglašavanje prošle godine. Mobilni oglasi čine 78 posto Facebookovih prihoda od oglašavanja. Prosječan CTR (click-through rate) je 0,9 posto. Lani su ostvarili prosječno 11,96 dolara prihoda od oglašavanja po korisniku.

Postovi objavljeni četvrtkom i petkom bilježe najveći stupanj angažiranosti.

Više:Brandwatch