Reklame za novo izdanje Microsoftova operativnog sustava, koje su se pojavile na internetu, usmjerene su na podučavanje korisnika kako trebaju raditi s novim softverom
Slučajno ili namjerno, četiri reklame za osmicu procurile su online nešto više od dva tjedna prije no što novi operativni sustav treba biti predstavljen.
Prikazuju, prenosi CNET, neke glavne značajke i mogućnosti Windowsa 8, ali su fokusirane na ono što postojeći i novi korisnici trebaju naučiti kako bi se njima koristili.
Dio ranih korisnika, kao i recenzenata na tehnološkim sajtovima i blogovima, žalio se kako je novo korisničko sučelje teško razumljivo, prekomplicirano i dizajnirano tako da ne uzima u obzir mogućnost korištenja na klasičnim stolnim računalima i laptopima.
Reklame su, čini se, napravljene kako bi se to promijenilo. Objašnjavaju kako koristiti osmicu za obavljanje običnih, svakodnevnih zadaća, poput prebacivanja iz aplikacije u aplikaciju ili postavljanja dviju aplikacija jednu uz drugu na zaslonu.
Većina oglasa prikazuje Windowse 8 na bezimenom laptopu. Nigdje nema tableta Surface, koji bi premijeru trebao doživjeti 25. listopada u New Yorku. Napravljeni su napravljeni s fokusom na tablete, odražavajući koliko je jaka Microsoftova potreba za ulazak u taj tržišni segment.
Pogledajte jednu od reklama: