Kako bolje proslaviti 40 godina postojanja sportskog odjela kompanije i povratak natjecanju Formula 1 nego otkrivanjem najbržeg cestovnog vozila kompanije? Upravo to je napravio Renault konceptnim modelom Clio R.S. 16
'Cilj nam je bio napraviti konceptni automobil s istinski izvrsnim performansama. Na papiru je izrada modela Clio R.S. s našim najsnažnijim motorom - dakle dvolitrenim benzincem koji razvija 275KS i 360Nm okretnog momenta - bila vrlo privlačna ideja, no morali smo se pobrinuti da to bude i izvedivo', rekao je Patrice Ratti, glava projekta i Renault Sports Cars odjela.
Izrada najbržeg cestovnog vozila je potrajala svega pet mjeseci, navodi Renault, no jasno kako je na tom putu bilo prepreka. Valjalo je prebaciti motor, prijenos i rashladni sustav iz Meganea R.S. 275 Trophy-R u mnogo manje vozilo. Na izradi su surađivali i sportski odjel kompanije i inženjeri zaslužni za cestovna vozila, a rezultat je uistinu impresivan.
Clio R.S. 16 je tako za 60mm širi od 'običnog' izdanja Clio R.S., a posebno su prilagođeni rashladni i ispušni sustavi. Za zvučnu sliku potonjeg osigurali su dvostruki ispušni sustav iz Akrapoviča. Jednostavno - opako.
Zainteresiranih za kupovinu sasvim sigurno ima - no s obzirom da je riječ o konceptnom primjerku što je moguće očekivati? U slučaju da se vodeće figure Renaulta odluče na proizvodnju izgledno će biti riječ o vrlo ograničenoj kolekciji od 250 vozila, a očekivana cijena svakog bi trebala biti preko 330 tisuća kuna.