Respawn Entertainment odlučio je napraviti velik korak naprijed dodavši kampanju za jednog igrača u nastavak popularnog pucačkog naslova Titanfall
Jedan od primarnih razloga zbog kojih je priča zasebni dio igre neobična je činjenica da smo prvi nastavak igrali kao čisti first person shooter za više igrača. Autori igre čak idu toliko daleko da ne misle da bi ju ikako mogli predstaviti igračima - a da ju ne upropaste.
U nedavnom razgovoru s Polygonom na Gamescomu, Respawnov izvršni producent Drew McCoy spomenuo je kako razvoj radnje i glavnog lika u Titanfallu 2 jednostavno ne može stati u demo. Igrači ne bi imali vremena shvatiti poantu priče koja je ovog puta, očigledno, vezana uz odnos glavnog lika i njegovog inteligentnog titana.
Još jedno, puno važnije pitanje kojim se bavi ekipa iz Respawna je kako uopće navući igrače da isprobaju mod za jednog igrača. Titanfall 2 je i dalje naslov centriran oko dinamičnog multiplayera. Također, igre koje nude samo jedan mod igre vrlo često ne izgledaju isplativo mnogim gejmerima i pitanje je kako će ljudi gledati na naslov od šezdeset dolara koji se koncentrira samo na kompetitivni multiplayer. Plasiranje igre poput Titanfalla 2, koji ima i opciju igre za jednog igrača, tako će, makar ni ne igrali singleplayerostaviti dojam veće vrijednosti.
'Doista nam je stalo do toga misle li ljudi da je njihov novac opravdano investiran', rekao je McCoy. 'Ne smiješ igračima ostaviti dojam da je to što su kupili igru - to. Želim da imaju osjećaj kako im doista želimo ponuditi cjelovit proizvod.'
'Kampanja neće biti samo čista razbijačina. Bit će platformskih dijelova, slagalica, priče... radimo na doista cjelovitom iskustvu koje je jako teško nabiti u demo od sat vremena - zato smo među ostalim napravili samo demo za multiplayer', nadodao je Respawnov izvršni producent.
Kako god okrenuli, konačni dojmovi o igri stići će kad se pojavi na tržištu 28. listopada i to na PC-ju, PlayStationu 4 i Xboxu One.