UPRAVLJANJE UČENJEM

Revolucija u obrazovanju stiže zahvaljujući integraciji Officea 365 i platforme Moodle

01.02.2015 u 08:19

Bionic
Reading

Tvrtka Microsoft Open Technologies, podružnica korporacije Microsoft, zajedno s vodećim partnerom za Moodle, tvrtkom Remote-Learner.net, objavila je integraciju između paketa Office 365 i Moodlea, vodećeg svjetskog otvorenog sustava za upravljanje učenjem. Svi korisnici Moodle-a – učenici, studenti, nastavnici i profesori time dobivaju učinkovitije iskustvo korištenja ovog sustava zahvaljujući usklađenosti korisničkih podataka za prijavu, upravljanja kalendarom i stvaranja sadržaja za predavanja

Office 365 dodatak za Moodle obuhvaća integraciju s alatom za pohranu podataka u oblaku OneDrive, s digitalnom bilježnicom OneNote te s Outlook kalendarom. Zahvaljujući integraciji, svi korisnici (učenici, studenti, nastavnici i profesori), mogu se prijaviti na Moodle koristeći postojeće AAI@EduHr podatke, čime prijava postaje jednostavnija i brža. Događaji stvoreni u Moodleu bit će pohranjeni u osobne Outlook kalendare, čime će korisnici lakše pratiti raspored događaja, predavanja i rokove. Prethodno su primjerice profesori morali ručno ažurirati svoje kalendare ili slati pojedinačne pozivnice studentima.

Integracija s OneNote-om omogućuje profesorima stvaranje i ocjenjivanje zadataka, a studentima njihovo izvršenje u digitalnom obliku te predaju rada putem Moodlea. S dodatkom Office Mix profesorima je dodatno omogućena jednostavna ugradnja interaktivnih online predavanja u PowerPointu. Predavanja rađena u OfficeMixu mogu sadržavati audio i videozapise, digitalni rukopis, interaktivne upitnike i ocjenjivanje. Dokumenti pohranjeni u OneDriveu mogu se automatski povezati s predavanjima u Moodleu.

'Ovime smo još jednom pokazali da smo u Microsoftu i dalje usmjereni na razvoj softvera otvorenog tipa i podršku obrazovanju', kaže Jean Paoli, predsjednik tvrtke MS Open Tech. Više informacija je moguće pronaći ovdje