Jedna od najpopularnijih društvenih mreža odnedavno ima nekoliko izmjena i noviteta koji nam nastoje olakšati svakodnevno korištenje
Ključna riječ razvojne filozofije jedne od najpopularnijih mreža na svijetu oduvijek je bila personalizacija. Facebook se nastoji prilagoditi korisniku, a to mu uz pomoć novih alata sve lakše polazi za rukom.
Prva stvar koja je uvedena je modularni news feed koji ovog puta pazi što zanima korisnika umjesto da mu svakog dana prvo pod nos gurne objave sa svih stranica koje je nedavno lajkao. Novi Facebook nastoji staviti ljude ispred svega, što u principu znači da ćete od sada na svojem zidu prvo ugledati prijatelje i rodbinu čije ste postove ili fotografije često lajkali
Drugi novitet su raznovrsni botovi s kojima možete čavrljati putem Facebookovog Messengera. Oni vam, pored virtualnog društva, mogu olakšati shopping, rezerviranje karata, pretraživanje raznovrsnih tema ili vam jednostavno slati šašave GIF-ove ili javiti kakvo je vrijeme u gradu. Prvi botovi na Facebook su stigli ovog travnja, s time da su se dosad razmnožili na impresivnih (ili zabrinjavajućih, kako god gledate) jedanaest tisuća.
Treća novost je univerzalni alat za prevođenje. Zahvaljujući broju korisnika i naprednoj skripti, Facebook polako počinje učiti strane jezike. Trenutačno raspoznaje preko četrdeset i pet svjetskih jezika te ih koristi kako bi statusne objave prijatelja iz inozemstva preveo na nešto vam poznatiji jezik. Premda daleko od savršenog, ovaj alat svakim danom postaje sve složeniji i napredniji, što će s vremenom rezultirati velikim korakom prema prevazilaženju jezičnih barijera. Kako biste koristili alat, nakon objave jednostavno izaberite opciju objave u više jezika.
Četvrti novitet je revamp Facebook Messengera u inačicu 1.1. Novi sustav čavrljanja podržava animirane GIF-ove, zvukove, filmiće kao i deset novih gumbiju s prethodno napisanim izjavama. Messenger 1.1 također korisnicima daje bolje ovlasti nad botovima, omogućujući vam da ih utišate kada vam smetaju ili šalju previše poruka.
Konačno, tu je mogućnost spajanja na internet. Da, dobro ste pročitali - Facebook je polako počeo širiti sustav emitera koji korisnicima prisutnima na područiju koje nema dobru mrežnu pokrivenost nudi pristup 2G-u, LTE-u pa čak i Wi-Fiju. Sustav se zove Opencellular i njegov je dugoročan cilj smanjiti cijenu uspostavljanja mobilne infrastrukture.