TREND U USPONU

Sad i Antropicov Claude postaje web tražilica

21.03.2025 u 11:45

Bionic
Reading

U Anthropicu vjeruju kako njihova nova značajka može biti korisna za analizu industrijskih trendova i istraživanje natječaja za bespovratna sredstva, kao i za usporedbu prilikom kupnje

U utrku za primat u pretraživanju podržanom umjetnom inteligencijom uključio se i Anthropic.

Model Claude 3.7 Sonnet, naime, integrira web pretraživanje u alat za brbljanje. Značajku možete omogućiti u postavkama svog profila.

Uz prompt za umjetnu inteligenciju, primit ćete kontekstualne rezultate s uključenim izvorima tražilice, umjesto samo poveznica koje biste dobili u standardnom rezultatu pretraživanja.

Značajka web pretraživanja bit će dostupna prvo korisnicima koji plaćaju u Sjedinjenim Državama, a kasnije i drugima.

OpenAI je predstavio sličan alat za pretraživanje u jesen 2024. godine. Također je isprva bio dostupan pretplatnicima, da bi poslije bio proširen na sve korisnike.

Google, inače Anthropicov partner, nedavno je ponudio značajku AI mode za pretplatnike na Google One Premium.

Izumiranje klasičnog pretraživanja?

U Anthropicu vjeruju kako njihova nova značajka može biti korisna za analizu industrijskih trendova i istraživanje natječaja za bespovratna sredstva, kao i za usporedbu prilikom kupnje.

Doduše, čini se kako tražilice počinju davati prednost rezultatima alata s umjetnom inteligencijom kao što su Perplexity, ChatGPT Search i AI Overviews u odnosu na tradicionalna web odredišta.

Prema nedavnoj studiji, tražilice s umjetnom inteligencijom šalju 96 posto manje prometa stranicama s vijestima nego standardno pretraživanje putem Googlea, piše Digital Trends.