Društvena mreža zaljubljenika u fotografiju olabavila je politiku pristupa. Više nije ekskluzivna - vrata popularnog sitea sad su otvorena svima
Dosad ste, da biste postali član(ic)om i počeli kačiti slike online na virtualne 'ploče', morali dobiti pozivnicu. Sad tomu više nije tako. Bilo tko može se priključiti jednoj od najbrže rastućih zajednica online.
Moda i recepti brzo su postale vruće teme, što ne čudi zna li se da je među članstvom više žena nego muškaraca.
Pozivnice su služile kao dio marketinške strategije, da bi privukle pažnju i dale siteu dodatnu ekskluzivnost. Sličnom se taktikom koristio i, recimo, Google za Google+, a prije njega i Gmail.
Pinterest je pokrenut prije dvije godine i u samo devet mjeseci prikupio je zapanjujućih deset milijuna korisnika, piše BBC. Sad ih je oko 31,2 milijuna.
Iako je isprobala više različitih tehnika prikupljanja novca, tvrtka još nije otkrila kako namjerava ostvarivati prihode i zaradu. Još čekamo odgovor na pitanje kako će to učiniti, a da pritom ne otjera korisnike.
Drugi problem za koji će se morati naći dugoročno rješenje je kačenje materijala zaštićenog autorskim pravima. Zasad je web siteovima ponuđena mogućnost blokiranja dijeljenja sadržaja na Pinterestu.