Bentley je za potrebe nove reklamne kampanje iskoristio i NASA-inu tehnologiju. Za sredstva potrebna za reklamiranje modela Mulsanne od 330 tisuća dolara u Bentleyju nisu žalili, stoga su kreirali nevjerojatnu fotografiju od ukupno 53 milijarde piksela
Ovim potezom proizvođač je želio prenijeti poruku koliko mu je stalo do detalja. Zoom na fotografiju s naslovnice omogućuje detaljan pregled vozila sve do 4.500 pojedinačnih šavova na sjedištu, a to je izvedeno korištenjem tehnologije razvijene za NASA-ine potrebe i snimanje površine Marsa.
Od tipične fotke snimljene pametnim telefonom, ovaj uradak je tako 4.425 puta veći i zaustavio se na vrtoglavih 53 tisuće megapiksela.
Za to je bilo potrebno spojiti čak 700 pojedinačnih fotografija, a kada bi se stvar išla isprintati u standardnom formatu, bila bi velika poput nogometnog igrališta.
Početna fotografija prikazuje most i možda se tek da naslutiti mala mrljica koja predstavlja automobil, no zumiranje na Bentleyjevoj stranici otkriva koliko je zapravo nevjerojatna količina detalja - sve do maksimalnog uvećanja.
'Nigdje drugdje nismo posvetili ovoliko pažnje u detaljima kao kod modela Mulsanne. Ovim smo htjeli prikazati i nevjerojatne detalje vozila i golemi doseg ambicija našeg branda', rekli su iz Bentleyja.