NOVI SERVIS

Samsung će vam u Zagrebu popraviti mobitel za sat vremena

14.11.2016 u 14:46

Bionic
Reading

Samsung i MR servis otvorili su u Zagrebu premium centar podrške korisnicima. Jedinstven, kako kažu u Samsungu, centar post-prodajne podrške u ovom dijelu Europe u gotovo 170 četvornih metara objedinjuje izložbeni salon, podršku i usluge servisa

Samsung Customer Service Plaza nalazi se u Ulici grada Vukovara 269D u Zagrebu. Otvoren je od ponedjeljka do petka od 8 do 20 sati, subotom od 8 do 16 sati. U njemu radi 18 zaposlenih servisnih stručnjaka.

Podijeljen je u četiri informativno-edukativne zone u kojima možete isprobati i naučiti više o Samsungovim televizorima, pametnim telefonima, nosivim uređajima i raznovrsnim dodacima za uređaje.

Među dostupnim uslugama je i mogućnost popravka Samsungovih pametnih telefona u sat vremena.Moći ćete vidjeti i isprobati najnovije uređaje u ponudi tvrtke. Postav izloženih uređaja uključuje i najnovije televizore, uređaje za digitalno oglašavanje, ali i dodatke pametnim telefonima kao što su Gear VR naočale za virtualnu stvarnost ili pametni satovi i drugo.

Dok čekate na popravak telefona, na raspolaganju je zabavna zona za djecu i odrasle, a Samsung i MR servis će za korisnike koji žele naučiti više organizirati i kratke tečajeve i radionice.

'Višegodišnje iskustvo pokazalo je da je većina prijavljenih poteškoća s pametnim telefonima povezana s manjim softverskim problemima, koje je moguće ispraviti u manje od sat vremena. Siguran sam da ćemo, zahvaljujući suradnji s tvrtkom MR servis, našim korisnicima moći ponuditi sasvim novu razinu usluge i korisničke podrške', naglasio je Min Ho Bae, voditelj servisa u Samsungovom regionalnom predstavništvu.

'MR servis prepoznao je segment pametnih telefona kao jedno od područja sa izuzetno velikim potencijalom na koje bi mogli proširiti svoje poslovanje. Vjerujemo da će ovaj premium centar opravdati sva naša očekivanja zato što nudi potpuno novu uslugu na hrvatskom tržištu koja je iznad tržišnog standarda, a objedinjuje profesionalnu prodajnu i post-prodajnu podršku za korisnika na jednom mjestu', rekao je Davor Sever, direktor MR servisa.