Prije no što su razvili aplikaciju za pametne telefone i tablet računala Kick, u Samsungu su istražili tko u Euopi najviše zna o nogometu
Istraživanje je za Samsung Media Centre Europa proveo www.onepoll.com u kolovozu 2014. Obuhvatilo je po tisuću obožavatelja nogometa iz Španjolske, Italije, Njemačke, Francuske i Velike Britanije.
Pokazalo je kako trećina zaljubljenika u najvažniju sporednu stvar na svijetu diljem Europe smatra da dovoljno zna o igri da bi mogli biti vrhunski profesionalni nogometni menadžeri.
Jedan od njih pet se toliko uživi u nogometnu utakmicu da govori drugima oko sebe koje bi odluke on donio da je na mjestu menadžera, a brojka se povećava na 44 posto u slučaju donošenja kontroverzne odluke na terenu. Jedan od četiri obožavatelja viče na televizor ili s ruba terena o potezima nogometaša.
Tko pruža najveću podršku:
Španjolska81 posto
Francuska74 posto
Italija72 posto
Velika Britanija 64 posto
Njemačka61 posto
Tko je pod najvećim stresom:
Francuska47 posto
Španjolska46 posto
Njemačka43 posto
Velika Britanija 42 posto
Italija40 posto
Tko će prvi zaplakati:
Velika Britanija 29 posto
Njemačka27 posto
Francuska25 posto
Španjolska24 posto
Italija18 posto
Istraživanje je pokazalo kako obožavatelji nogometa ne pokazuju svoje znanje o nogometu samo tijekom utakmice. Prosječan europski nogometni fan provede gotovo šest sati tjedno raspravljajući o njemu s prijateljima i kolegama.
Talijanski su obožavatelji najglasniji te priznaju da svaki tjedan potroše osam sati raspravljajući o nogometu, dok njihove kolege u Francuskoj potroše najmanje - otprilike 4,1 sat tjedno.
Također, istraživanje je pokazalo da jedan od šest provjerava što se događa u svijetu nogometa gotovo svakih sat vremena, a 45 posto barem jednom dnevno. Taj se postotak penje na čak 61 posto kod Španjolaca, u usporedbi s 33 posto Nijemaca. 63 posto europskih zaljubljenika u nogomet smatra kako je važno biti informiram kada se raspravlja o nogometu.
'Aplikacija Kick objedinjuje rezultate i statistiku s najnovijim vijestima i pričama s terena u stvarnom vremenu. Informacije koji su prethodno bile dostupne samo vrhunskim sportskim novinarima', kaže Lee Epting, potpredsjednica Samsungovog sektora za sadržaj i usluge u Europi.
Aplikacija Kick dostupna je isključivo na Samsungovim uređajima. Besplatno ju možete preuzeti s internetskih trgovina Google Play ili Samsung Galaxy Apps.