Samsung troši fascinantan iznos na promicanje svojih proizvoda, uglavnom novih modela pametnih telefona
Južnokorejska korporacija najveći je proizvođač pametnih telefona, prema podacima analitičke kuće Gartner. U mrtvoj je utrci s Appleom za opći primat na svjetskom tržištu, s udjelom od tek nešto manjim od 18 posto. Uz smartfone, prodaju još niz drugih uređaja, u rasponu od tablet i prijenosnih računala do hladnjaka i strojeva za pranje rublja.
Samsung troši fascinantan iznos na promicanje svojih proizvoda. Prema podacima koje je iznijela novinska agencija Yonhap, tijekom prošle godine su na marketing potrošili 11,5 bilijuna wona (što je 10,2 milijarde dolara, odnosno nešto više od 70 milijardi kuna). Od toga je samo na oglašavanje otišlo 38 posto, 15 posto više nego godinu prije.
Usporedbe radi, LG-jev budžet iznosio je 1,3 bilijuna vona, odnosno oko 1,15 milijardi dolara, i to uz povećanje od 21 posto u odnosu na 2015. S druge strane, hrvatski državni proračun za ovu godinu je nešto veći od 121 milijardu kuna.
Analitičari su novinarima Yonhapa rekli kako se čini kako je Samsungova potrošnja na oglašavanje tijesno povezana s pametnim telefonom. Agresivno su promovirali Galaxy S7 i S7 edge, ali trebalo je i sanirati štetu nastalu zbog problema s Galaxyjem Note 7.
Očekuje se kako će potrošiti bar toliko i ove godine na promociju Galaxyja S8 i S8+ te Notea 8 kad se pojavi.
Više: Neowin