Saga o Samsungovoj phablet perjanici Note 7 polako se zaključuje. U SAD-u južnokorejski div planira potpuno onesposobiti uređaje koje potrošači nisu vratili nakon početka opoziva, a sve kako bi se maksimalno smanjio rizik. U Hrvatskoj je pak situacija nešto drugačija, no svodi se na isto - svi postojeći korisnici trebaju vratiti problematične uređaje
Samsung je općenito zadovoljan s činjenicom da je čak 93 posto vlasnika Notea 7 u SAD-u odlučilo vratiti problematične uređaje, bilo za potpuni povrat novca, bilo za zamjenu za drugi uređaj. Kako bi uklonili rizik od mogućeg zapaljenja nekih od preostalih ~100 tisuća uređaja preko bare, softverskom nadogradnjom zakazanom za 19. prosinca ti uređaji se više neće moći puniti i neće funkcionirati.
Kakva je onda situacija na lokalnom tržištu? Samsung Electronics priopćava sljedeće:
Što se tiče Europe, u regiji je bilo manje od 50.000 aktivnih uređaja, od čega je 90 posto vraćeno. Prethodna nadogradnja softvera, od 31. listopada, smanjila je kapacitet punjenja baterije na 60 posto.
Daljnje smanjenje maksimalnog kapaciteta baterije na 30 posto će, preostalim korisnicima, omogućiti ograničeno korištenje uređaja, a želimo podsjetiti i potaknuti na sudjelovanje u Programu zamjene Galaxy Note7 što je prije moguće.
Ova nadogradnja softvera obavezna je i bit će distribuirana na sve preostale Galaxy Note7 uređaje u Europi.
Više informacija o Programu zamjene Galaxy Note7 uređaja dostupno je na službenim stranicama