Samsung Tomorrow, službeni blog južnokorejske kompanije u mnogočemu je nalik na Nokijin Conversations blog. Na oba web odredišta se redovito objavljuju novosti o kompanijinim odgovarajućim gadgetima, a njima se bave marketinški stručnjaci. Samsung je tako objavio 'neslužbenu' recenziju svog Gear S gadgeta i zaključio kako je jednostavno 'sjajan' uređaj
Vlad Savov sa stranice The Verge smatra da je takvo ponašanje Samsunga prilično nepošteno prema prosječnom čitatelju. Pored svega što stoji u opisu pametnog ručnog sata Gear S, teško je zaključiti tko je autor 'recenzije' i koliko je ona pouzdana.
Savov navodi kako je dobar dio sadržaja 'neslužbene recenzije' (zapravo sav stvarni sadržaj) zapravo lagano maskiran marketinški materijal, koji tek jednostavno ponavlja prednosti i značajke nosivog gadgeta te ubacuje 'pokoju dekoraciju' u obliku komentara. Kompanije itekako imaju pravo hvaliti vlastite proizvode, no ovakva vješta pakiranja tobože ograđena od naziva 'službeni' su prilično sivo područje.
Jesu li kompanije poput Nokije i Samsunga pošteni kada izrađuju ovakav materijal? Ovisi u mnogočemu o kontekstu, ali i vrstama objava.
Samsung tvrdi kako obećanje transparentnosti u svojim komunikacijama na Samsung Tomorrow blogu nije prekršeno, iako je prosječnom oku teško otkriti je li riječ o stvarnoj recenziji nekog ljubitelja kompanije ili kakvom zaposleniku. Više o svemu vezanom za ovaj neobičan slučaj je moguće pročitati u kratkom osvrtu na izvornom linku