Američka tvrtka za proširenu stvarnost prebacuje fokus na geoprostornu tehnologiju nakon što nije uspjela ponoviti uspjeh svog velikog hita iz 2016. godine
Niantic Labs prodat će svoj odjel za videoigre Scopelyju (u vlasništvu Saudijske Arabije) za 3,5 milijarde američkih dolara. Američka tvrtka za proširenu stvarnost prebacuje fokus na geoprostornu tehnologiju nakon što nije uspjela ponoviti uspjeh svog velikog hita Pokémon Go iz 2016.
Dogovor je također korak naprijed u ostvarivanju ambicije Saudijske Arabije prema postajanju globalnog središta za igre. Državni imovinski fond kraljevstva, putem Savvy Gamesa, kupio je Scopely za 4,9 milijardi dolara 2023. godine kao dio šireg nastojanja diverzificiranja izvan poslovanja s fosilnim gorivom.
Niantic će, prema ugovoru, svojim dioničarima podijeliti dodatnih 350 milijuna dolaa. Također će odvojiti svoj posao geoprostorne umjetne inteligencije u novu tvrtku pod nazivom Niantic Spatial, koju će voditi osnivač i izvršni direktor Niantica, John Hanke.
Niantic Spatial će biti financiran s 250 milijuna dolara kapitala – 200 milijuna dolara iz Nianticove bilance i 50 milijuna dolara iz Scopelyja. Svi Nianticovi izvorni investitori i dalje će biti dioničari Niantic Spatiala. Iza Niantica je nekoliko teških godina. Nakon što je Pokémon Go postao hit, tvrtka se borila kako bi ponovila taj uspjeh. Morala je otpustiti zaposlenike 2022. i 2023. Također je 2022. ukinula igru Harry Potter: Wizards Unite.
Za Saudijsku Arabiju, rastuće središte igara i dom Svjetskog prvenstva u esportu, ugovor se nadovezuje na plan ulaganja gotovo 38 milijardi dolara u inicijative povezane s tom industrijom kroz Savvy Games Group. Savvy Games je veliki ulagač u globalne tvrtke za videoigre, uključujući Nintendo, u kojem ima udio od oko 7,54 posto, piše Guardian.