Kvarovi na računalu, sporo pokretanje programa i ogorčenje korisnika kada moraju pozvati u pomoć informatičare izaziva sve češće sindrom informatičkog stresa, navodi se u studiji koju je objavila organizacija Chief Marketing Officer Council
'Današnji korisnici, ovisnici o informatici, svakim su danom sve više preplavljeni tehničkim problemima i postaju sve uzrujaniji u svakodnevnom životu', tvrdi studija organizacije koja okuplja 4.500 direktora marketinga iz 70 zemalja.
Studija je obuhvatila 1.000 računalnih korisnika iz Sjeverne Amerike u kojih je identificiran sindrom informatičkog stresa.
Taj stres nastaje zbog složenih i frustrirajućih kvarova na računalima, zbog zaraza računalnim virusima i zbog dugih čekanja kako bi se ti problemi riješili.
Među ispitanicima je njih 94 posto izjavilo da moraju koristiti računala u svome poslu. Gotovo dvije trećine korisnika moralo je pozvati tehničara zbog poteškoća ili su patili od sindroma informatičkog stresa u protekloj godini.
'Računala su postala toliko važna da su danas mač s dvije oštrice', ističe Murray Feingold, liječnik koji je identificirao novi sindrom.
'Kada sve dobro funkcionira, računala su sjajna. No kad nešto ne ide kako treba, odmah paničarimo i to je ono što nazivam sindromom informatičkog stresa', ističe dr. Feingold.
Studija poziva stručnjake da pronađu načine na koje računala učiniti manjim izvorom frustracije. Tehnološki sektor mora posvetiti 'više pozornosti stresu i bolima što ih takve frustracije izazivaju u korisnika' da bi ih izliječio, zaključuju autori.