SAMO PAMETNO

Što možemo očekivati od Samsunga u 2016.?

03.01.2016 u 08:30

Bionic
Reading

Južnokorejskog diva već neko vrijeme muči slaba prodaja pametnih telefona. Hoće li biti bolje sreće s uvođenjem interneta stvari u naše domove i urede?

Samsung i u svojim novim blagdanskim reklamama podsjeća kako se ne bavi samo smartfonima, već i nizom drugih uređaja poput televizora, konzola za virtualnu stvarnost, slušalicama... Tijekom godine koja nam kuca na vrata možemo očekivati kako će nas nastojati pridobiti na prihvaćanje ideje pametnog svega.

U tom je smjeru već krenuo tijekom sajma IFA u Berlinu, a vjerojatno će i nastaviti tijekom sajma CES 2016 u Las Vegasu, gdje možemo očekivati predstavljanje niza umreženih gadgeta (ponajprije televizora i kućanskih uređaja) i možda tek pokojeg pametnog telefona.

SmartThings, tvrtka koju je Samsung kupio 2014. godine i koja za njega razvija rješenja za pametni dom, nastavit će biti u središtu tog nastojanja, no Samsung će morati pojačati ulaganja, kako u istraživanje i razvoj tako i u marketing i prodaju. Trebat će, naime, kupcima pojasniti kako njihov mobitel, hladnjak i televizor sad mogu razmjenjivati podatke i raditi usklađeno.


Samsung, naravno, nije jedini teškaš koji se okreće internetu stvari. No, s drugima dijeli isti izazov: kako nas nagovoriti na kupnju uređaja koji nisu jeftini, a za koje nemamo nasušnu potrebu. Kako bi to postigao, morat će udružiti snage s partnerima poput Googlea i Oculusa.

Promjena fokusa ne znači kako će postupno napustiti proizvodnju i prodaju pametnih telefona. Nove modele nećemo vidjeti tijekom CES-a, ali možemo im se nadati krajem veljače ili početkom ožujka, u vrijeme sajma 'Mobile World Congress'.

Više:CNET