Dr. Nenad Filipović, stručnjak za digitalnu transformaciju i direktor korporacijskih obrazovnih programa IEDC - Poslovne škole Bled, na konferenciji će održati predavanje na temu 'Mitovi digitalne transformacije'
Dr. Nenad Filipović je predavač, voditelj MBA projekta i akademski direktor IEDC - Poslovne škole Bled, jedne od vodećih međunarodnih institucija takve vrste u Europi te jedne od najuglednijih poslovnih škola na svijetu, ujedno i ovogodišnjeg ekskluzivnog edukacijskog partnera Digital Takeovera.
Na nadolazećoj konferenciji dr. Filipović će održati predavanje na temu 'Mitovi digitalne transformacije' u kojem će se osvrnuti na uvriježene stereotipe o promjenama koje u poslovanju donosi digitalna tehnologija te pokazati što se skriva iza njih. Ilustrirat će ključne dileme s kojima se susreće menedžment poduzeća u našoj regiji te izazove prenošenja svjetskih iskustava u naše okruženje. U svojoj će prezentaciji postaviti ključna pitanja na koja moramo odgovoriti ukoliko želimo u svojem poduzeću iskoristiti digitalnu tehnologiju za pridobivanje konkurentne prednosti.
Na IEDC – Poslovnoj školi vodi kolegije 'Poslovni menadžment' i 'Poslovna etika', a predavač je i na 'Programu digitalne transformacije' koji daje alate i znanje za uspješno vođenje procesa transformacije. U sklopu programa Filipović vodi i seminar 'Leading Disruptive Change' na kojem otkriva kako mobilizirati cijelu organizaciju i postići uspješnu transformaciju
Filipović je inače izvrstan poznavatelj ekonomske situacije u regiji, ali i u svijetu, a osim što je kreator i sukreator brojnih edukacijskih programa IEDC - Poslovne škole Bled, koordinirao je s više od 200 konzultantskih projekata i pružao svoje savjetodavne usluge brojnim međunarodnim kompanijama. Ujedno je bio i osobni mentor više od 40 izvršnih direktora u Srednjoj Europi, a autor je ili koautor sedam knjiga te više od trideset studija slučaja. Gostuje kao predavač na brojnim poslovnim školama u Europi i Sjevernoj Americi, a obrazovao se na nekim od najboljih svjetskih sveučilišta. Magistrirao je na zagrebačkom FER-u u području računarstva, doktorirao menadžment na Free University of Amsterdam u Nizozemskoj te završio 'Stanford Executive program' na sveučilištu Stanford i 'Central and East European teachers program' na Harvard Business School u sklopu sveučilišta Stanford.
Budite korak ispred promjena u digitalnom svijetu i osigurajte svoje mjesto na Digital Takeoveru! Produljili smo povoljniju cijenu early bird kotizacije te je do 10. veljače možete kupiti po cijeni od 1.375 kn. Redovna cijena iznosi 2.400 kn, a last minute 2.800 kn. Sve novosti o programu pratite na Facebooku i na službenoj stranici.
Digital Takeover inovativna je platforma 24sata, najutjecajnijeg hrvatskog medijskog branda, koji predvodi digitalnu transformaciju na hrvatskom tržištu i dio je Styria grupe. 24sata svaki dan doseže 2 milijuna ljudi te 2 od 3 internetska korisnika u RH (izvor: GemiusRating, Facebook 2018/12). 24sata najnagrađivanija je medijska kuća u Hrvatskoj s osvojenih 88 svjetskih priznanja u svjetskoj i europskoj konkurenciji, a koje su dodijelili prestižni žiriji: International News Media Association, Digiday, World Association of Newspapers and News Publishers, Effie, European Newspaper Award, ICERTIAS, Native Advertising Institute, World Editors Forum, Readers Digest i dr.