Jedan od glavnih argumenata je sveprisutnost personaliziranih reklama koje prema Brianu Actonu, suosnivaču WhatsAppa, uništavaju korisničko iskustvo i zadiru u korisničku privatnost
WhatsAppov suosnivač Brian Acton nije promijenio mišljenje o Facebooku te i dalje nastavlja zagovarati ideju brisanja korisničkih profila. Tijekom okupljanja uoči Wiredove 25. godišnjice, poznati programer rekao je da ljudi moraju donijeti svoje vlastite odluke vezane uz društvene mreže, no osobno smatra da je najbolja stvar - jednostavno otići. 'Ako želite biti na Facebooku i po cijeli dan gledati reklame, samo nastavite' dodao je.
Prema izvješću The Vergea, Actonov izvorni tweet izašao je u doba najvećeg interesa za skandal Cambridge Analytica, odnosno u vrijeme inicijative #DeleteFacebook. Podsjetimo, Zuckerbergova društvena mreža navodno je slučajno dozvolila kompaniji za političko savjetovanje da dođe do osobnih podataka nekoliko desetaka milijuna ljudi. Acton je upravo taj skandal iskoristio kako bi korisnicima obratio pažnju na to s kakvom kompanijom zapravo imaju posla.
Novinar Steven Levy pitao je Actona zbog čega je sa svojim mišljenjem odlučio izaći u javnmost, na što je WhatsAppov autor odgovorio da je u vrijeme skandala Facebook bio najslabioji te da je tada bio najbolji trenutak za udarac, pošto Facebook nema nikakvu ostavštinu - ako on propadne, nitko ga se neće rado sjećati.
Acton je samo jedan od bivših glavešina Facebooka koji otvoreno govore protiv kompanije. Podsjetimo, bivši voditelj Facebookovog odjela za razvoj Chamath Palihapitiya 2017. je uzburkao internet rekavši da je kompanija 'stvorila alate koji komadaju naše društvo i način na koji društvo funkcionira'.
informacije su zlato
Od kupovine do pokreta mišem: Ovo su svi načini na koje nas Facebook prati
Acton je nakon napuštanja društvene mreže osnovao zakladu Signal, neprofitnu organizaciju koja razvija enkriptiranu aplikaciju za razmjenu poruka koju koriste novinari i aktivisti za ljudska prava. I dalje je skeptičan oko Zuckerbergovog obećanja o enkriptiranoj komunikaciji, naglasivši da 'on (Zuckerberg) to može učiniti ako želi, no problem je što ništa nije sigurno - prije svega zato jer je poznat po tome da često mijenja mišljenje'.