Društvene mreže najčešće se koriste kako bi se unaprijedio ugled tvrtke te povećala razina svjesnosti javnosti o njoj
Točnije, 22 posto vodećih komunikacijskih profesionalaca koji su sudjelovali u globalnom istraživanju priznalo je da njihove organizacije ne posjeduju strategiju komuniciranja na društvenim mrežama.
Rezultati su to najnovijeg globalnog kvartalnog istraživanja Grayling Pulsea, u kojem je sudjelovalo više od 1100 vodećih komunikacijskih i marketinških profesionalaca.
Od tvrtki koje posjeduju strategiju za komuniciranje na društvenim mrežama samo 39 posto njih je izjavilo da je ona integrirana u širu komunikacijsku strategiju.
Globalno, samo 23 posto izvršnih direktora osobno sudjeluje u komunikaciji na društvenim mrežama svoje tvrtke - putem bloga, Twittera i ostalih platformi - dok 44 posto njih nije ni na koji način uključeno u komunikaciju svoje tvrtke na društvenim mrežama.
Dva najčešća cilja razvoja digitalne strategije tvrtki su: 'unaprijediti ugled' (21,4 posto) i 'povećati svijest' (22,1 posto).
Za 'povećanje prodaje' kao pokretača razvoja digitalne strategije izjasnilo se 11 posto ispitanika, dok se za 'službu za korisnike' izjasnilo samo 10 posto ispitanika.
83 posto tvrtki iz kategorije 'Tehnologija, mediji i telekomunikacije' ima razvijenu digitalnu strategiju, u usporedbi sa 60 posto tvrtki iz kategorije 'Transport, auto ' logistika' i 68 posto iz kategorije 'Potrošači i maloprodaja'.
78 posto tvrtki iz zapadne Europe koje su odgovorile na upitnik posjeduju digitalnu strategiju u usporedbi sa samo 61,3 posto tvrtki iz regije CEE i Euroazije.
Direktorica poslovanja s klijentima za regiju jugoistočne Europe Petra Gelb komentirala je rezultate istraživanja: 'Smatram izuzetno značajnim da Hrvatska, Slovenija i Srbija nimalo ne zaostaju za zemljama u regiji (59 posto) te da će čak 38 posto ispitanih tvrtki u ove tri zemlje u 2013. godini povećati svoja ulaganja u društvene medije i digitalnu komunikaciju.
Rezultati ukazuju na sve veće razumijevanje važnosti digitalnih komunikacija za uspješno poslovanje tvrtke u našoj regiji. Također, čak 30 posto ispitanika u ove tri zemlje smatra da tvrtke u kojima rade sve više vrednuju doprinos komunikacija na sveukupni komercijalni uspjeh tvrtke i da će se taj značaj nastaviti povećavati.
Ovim načinom razmišljanja i vrednovanja tvrtke koje posluju u našoj regiji ukazuju da se sve više približavamo uvriježenom načinu poslovanja na razvijenim tržištima i pozicioniranju komunikacijskih timova i strategija na sve višem nivou unutar tvrtki.'