Tweetokracija, konferencija i radionica koja vam omogućuje da svladate korištenje popularne društvene mreže Twitter u marketingu, prodaji i poslovanju, održat će se 18. i 19. studenog u Poslovnom centru VMD u Zagrebu
Twitter omogućava vodećim regionalnim brendovima poput HBO-a, Microsofta, Iskona i Nescafea da brzo i učinkovito promoviraju svoje proizvode naprednim korisnicima Twittera, koji najbrže rastuću društvenu mrežu na svijetu koriste ne samo na svojim računalima, već i mobilnim uređajima poput iPhonea.
Za razliku od Facebooka, gdje je jedino bitan broj fanova koji često nisu pravi kupci, Twitter omogućava direktnu komunikaciju s ljudima koji u svako doba dana mogu reagirati na zanimljive proizvode i usluge. Tweetokracija se odvija u obliku konferencije i radionice, a vi možete sudjelovati u obje ili pojedinoj, kako vam odgovara. Predavači će sudionicima iz Vipneta, Emmezete, MORH-a i INA-e pokazati kako učinkovito koristiti Twitter u marketingu i poslovanju.
Twitter od brendova traži da budu prisutni na internetu 24 sata na dan, 365 dan u godini, a predavači na Tweetokraciji pokazat će vam kako se to zapravo radi. Neki brendovi koriste Twitter za korisničku podršku zbog svoje brzine i tako sprečavaju krizne situacije koje dovode do nezadovoljnih korisnika i loših iskustava.
Detalje o konferenciji saznajte na adresi http://www.tweetokracija.com/konferencija/uvod.