Moj T-Business novi je, online oblik podrške poslovnim korisnicima Hrvatskog Telekoma. Riječ je o portalu gdje T-Mobile i T-Com poslovni korisnici mogu dobiti cjelokupan uvid u poslovanje sa svojim operatorom – od uvida u usluge, praćenja narudžbi, prijave i otklona smetnji do pregledavanja svojih računa
Moj T-Business je i interaktivni portal koji poslovnom korisniku omogućuje i prilagodbu individualnim potrebama tvrtke te se tako prilagođava svakoj organizaciji. Namijenjen je potrebama malih tvrtki s manjim brojem zaposlenika, ali i velikih kompanija jer olakšava cjelokupan nadzor poslovanja, čak i povezanih društava.
Zahvaljujući Moj T-Business portalu T-Mobile i T-Com poslovni korisnici na jednom mjestu mogu dobiti detaljan uvid u svoje usluge, primjerice u kojem su statusu, na kojem se računu vode, koju tarifu, dodatnu opciju ili pakete koriste. Također, tu je moguće pratiti status narudžbi, prijaviti i pratiti otklon smetnji, pregledavati račune, dugovanja i ispise poziva.
Konačno, korisnici mogu kreirati dodatne korisnike portala s definiranjem prava pristupa podacima, te zaposlenicima kreirati pristup Moj T stranicama, gdje je za svakog zaposlenika moguće pregledavati osnovne podatke te pratiti potrošnju za određeni mobilni priključak zaposlenika.
Omogućujući poslovnim korisnicima pristup portalu i uvid u poslovanje sa svojim operatorom 24 sata dnevno, kroz jednostavan i brz pristup informacijama, Hrvatski Telekom još jednom potvrđuje usmjerenost na potrebe svojih korisnika.
Portalu se može pristupiti na adresi business.t.ht.hr, a korištenje Moj T-Business portala korisnicima se ne naplaćuje. Više informacija o Moj T-Business portalu možete pronaći ovdje