Nema dobre personalizacije ugostiteljskih usluga bez korištenja tehnologije, ali kako treba znati kako odrediti gdje će biti korištena, za što i s kojim ciljem.
'Tehnologija neće ukloniti potrebu za ljudima u ugostiteljstvu, ali može pomoći da se dobije bolja usluga i donose pametne odluke', rekao je Roberto Gobo, direktor digitalizacije Valamar Riviere, tijekom okruglog stola u sklopu konferencije Rentlio Rediscover.
Glavni lajtmotiv okrugog stola na temu Redefiniranje usluge koja glatko teče: Što moderni gosti očekuju? bila je personalizacija ugostiteljskih usluga uz pomoć tehnologije.
Sudionici konferencije imali su prilike čuti što se može očekivati na u tom segmentu ugostiteljstva i tehnologije, kao i primjere o preporuke vezane uz najbolje prakse.
Tako je, primjerice, Chris Willette, direktor poslovnog razvoja u tvrtci Wordline, istaknuo kako je jedan od najboljih načina korištenja personalizacije povezan uz izbjegavanje ponavljanja uz pomoć automatizacije i oslanjanja na baze podataka.
Kao primjer je naveo uklanjanje potrebe za traženjem istih podataka u više različitih situacija.
Gobo se na to nadovezao tvrdnjom kako nema dobre personalizacije bez korištenja tehnologije, ali kako treba znati kako odrediti gdje će biti korištena, za što i s kojim ciljem.
Dugoročni odnos umjesto jednokratne transakcije
'Cilj je postići ne samo iskustvo koje glatko teče, već i poboljšati procese te uštedjeti vrijeme i novac', istaknuo je. Podatke koje se prikuplja treba pomno analizirati kako bi se otkrilo i razumjelo što je gostima potrebno i što žele.
Na to, uvjeren je Gobo, ne treba gledati kao jednokratnu transakciju, već kao na građenje dugoročnog odnosa.
Glavni izvršni direktor Hoteza Europe Damir Knežević dodao je kako personalizaciju treba upotrijebiti i za pojedostavljivanje procesa, ali i kako se pokazala kao dobro rješenje za ponude dodatnih sadržaja gostima tijekom boravka.
Tijekom rasprave se također moglo čuti kako se sve češće koriste PayPal i drugi alternativni načini plaćanja. Appleov i Googleov Wallet također su sve zastupljeniji, a ponuda različitih oblika plaćanja utječe na rast konverzije i prihoda.
Konferencija Rentlio Rediscover u Petrčanima kod Zadra okupila je više od 300 sudionika.