Iz TikToka su poručili kako će dio napora i resursa posvećenih razvoju proizvoda preusmjeriti drugdje, kako bi što bolje podržali kreatore i istražili nove ponude
TikTok gasi svoj fond Creator.
To je loša vijest za sve koji zarađuju putem popularne aplikacije, uključujući i većinu tvoraca sadržaja za društvene medije.
Prema istraživanju tvrtke Epidemic Sound, 30 posto kreatora smatra kako je TikTok najbolja platforma za stvaranje prihoda, ispred YouTubea (25,8 posto), Facebooka (16,5 posto), Twittera (13,1 posto) i Instagrama (7,1 posto).
Aplikacija će službeno zatvoriti fond - koji plaća kreatorima s najmanje 10.000 pratitelja i najmanje 100.000 pregleda njihovih videa u zadnjih 30 dana - u subotu, 16. prosinca.
Vijest nije posve iznenađujuća. Kada je TikTok prvi put pokrenuo fond Creator 2020. godine, najavili su kako će isplate tvorcima sadržaja biti dostupne samo tri godine.
Iz TikToka su časopisu Time rekli kako će dio napora i resursa posvećenih razvoju proizvoda preusmjeriti drugdje, kako bi što bolje podržali kreatore i istražili nove ponude.
Program Creativity - putem kojeg TikTok odobrenim kreatorima plaća za video zapise dulje od minute - i dalje ostaje aktivan, piše Mashable.
Tportal je i na WhatsAppu
Želite dobivati najvažnije vijesti dana na WhatsApp: Zapratite tportalov kanal ovdje i kliknite 'Prati'.