PREDNOSTI I MANE

Trebate li objave na društvenim mrežama automatski brisati nakon nekog vremena

29.11.2024 u 17:26

Bionic
Reading

Postoje situacije u kojima se mogućnost automatskog brisanja svega što podijelimo sa svijetom putem društvenih mreža može činiti kao dobra ideja

Društvene mreže često služe dijeljenju mišljenja o raznim aktualnim događajima i temama. One su način kako reći što vam se svidjelo i što nije, bilo gdje i u bilo kojem trenutku.

Ta mogućnost dolazi i s nedostacima.

Viralna objava može privući neželjenu pozornost ili pokrenuti žestoku raspravu online zbog koje biste mogli imati problema izvan mreže. Isprva mali nesporazum može prerasti u velik i neugodan skandal.

Postoje i rizici vezani uz ostavljanje objava.

Što ako netko – recimo, potencijalni poslodavac - nakon više godina naleti na nešto što ste napisali u žaru rasprave i to protumači na posve drukčiji način? Ili ste vi od tad promijenili mišljenje, pa se ne slažete s mlađom inačicom sebe? A objava je i dalje tu, pod vašim imenom ili nadimkom.

Zbog takvih situacija automatsko brisanje objava može biti dobra ideja. To je moguće na Blueskyju, koji nudi program koji će sam obrisati sve što ste objavili nakon isteka određenog razdoblja ili nakon što objava dosegne određenu razinu popularnosti.

Iako objave bivaju obrisane s vašeg korisničkog računa, one i dalje bivaju pohranjene u vašu arhivu, koja ostaje pri ruci ako će vam zatrebati.

Kako biste mogli koristiti ovaj alat, potrebno je u određenoj mjeri znati programirati. No, postoje i gotova rješenja koja je moguće preuzeti, pa prilagoditi svojim potrebama i željama.

Ili možete stati i razmisliti prije no što pustite objavu na web, piše Life Hacker.