Toyota, Microsoft i Salesforce.com pokreću društvenu mrežu koja će vozačima omogućiti da sa svojim vozilima komuniciraju kao da su na Facebooku ili Twitteru
Putem privatne društvene mreže Toyota Friend vlasnici automobila japanskog proizvođača moći će dobivati obavijesti i upozorenja vezana uz stanje i funkcioniranje vozila.
Primjerice, vlasnicima Priusa njihovi ljubimci javljat će kad im je baterija pri kraju, a kad ih spoje na struju obavijestit će ih koliko će biti potrebno vremena za punjenje.
Vlasnici će obavijesti moći zadržati za sebe ili ih podijeliti s drugim Toyota Friend korisnicima, ali i objaviti na Facebooku, Twitteru i drugim servisima.
Toyota će u razvoj servisa uložiti 5,5 milijuna dolara, Microsoft 4,1 milijun, a Salesforce 2,8 milijuna. Bit će izgrađen na open-source platformi za računalstvo u oblaku, kao i na Microsoftovoj platformi.
Očekuje se da će u Japanu biti dostupna tijekom 2012. godine, nakon čega će biti ponuđena diljem svijeta, najprije za električna vozila i hibride.