Popularna društvena mreža Twitter oduvijek je bila besplatna. To će i ostati, usprkos brojnim financijskim nevoljama. Ipak, razmišljaju o uvođenju prvog izdanja za pretplatu, koje će naprednim korisnicima omogućiti više značajki za vođenje računa
Novinar Andrew Tavani ugrabio je nekoliko noviteta vezanih uz ovu temu, uključujući i prikaz 'naprednog izdanja TweetDecka'. Pretplata će korisnicima tako donijeti nove alate za pregled, slanje tweetova i signalizaciju u prilagodljivom sučelju poznatom svim dosadašnjim TweetDeck ovisnicima.
Alati uključuju bookmarkse, to-do liste, opciju spremanja za naknadno čitanje, slanje na više računa (uključujući i druge društ.mreže) istodobno i upravljanje njima za različite grupe pratitelja i još mnogo toga. Razina pretplate koja uključuje i uživanje u servisu bez reklama stići će i s naprednim analitičkim alatima te će biti dostupna preko web sučelja i mobilnih uređaja. Zvuči preposlovno? Pa, za sada nema nikakvih naznaka da će i ova pretplata biti namijenjena prosječnom Twitter korisniku, već računima slavnih osoba, poduzeća i organizacija.
Na ovaj način bi Twitter mogao osigurati barem mrvicu više prihoda od onih dobivenih oglašavanjem, koje ih za sada ne izvlači u pozitivno poslovanje. Istovremeno će zadržati i postojeće korisnike, koji bi sasvim sigurno napustili servis da ga moraju plaćati.
Twitter je službeno priopćio tek kako 'testiraju različitu funkcionalnost i zanimanje profesionalaca za novo, bolje izdanje TweetDecka'.