Twitter je povećao cjenovni raspon za svoju javnu ponudu dionica na 23 do 25 dolara, što bi mogao biti znak kako su investitori pozitivno reagirali i da je potražnja veća no što se očekivalo
Novi raspon podiže moguću tržišnu vrijednost servisa za mikrobloging za nekoliko milijardi dolara, piše New York Times. Uz najveću cijenu, vrijednost te tvrtke na početku prvog dana trgovanja bila bi 13,9 milijardi dolara (oko 82 milijarde kuna).
Time bi nadmašio mlađe tvrtke poput Groupona i Zynge, ali i i dalje ostao daleko od Facebooka (119 milijardi, odnosno 702 milijarde kuna) i Linkedina (oko 25 milijardi dolara, odnosno 147,5 milijardi kuna).
Veći raspon mogao bi povećati i količinu novca koju će tvrtka skupiti za sebe. Postigne li srednju cijenu, to bi značilo oko 1,7 milijardi dolara (oko deset milijardi kuna) za razvoj.
Twitter je 24. listopada američkim regulatorima najavio kako namjerava prodati 70 milijuna dionica, po cijeni od 17 do 20 dolara (100 - 118 kuna). Bilo je to ispod očekivanja mnogih, što je protumačeno kao znak opreza.
Konzervativni pristup se, čini se, isplatio. Povećanje bi moglo značiti kako su razgovori s potencijalnim investitorima prošli bolje no što su se u Twitteru nadali. Potražnja za dionicama se čini jakom pa bi knjigu narudžbi za javnu ponudu dionica mogli zatvoriti idući utorak, dan ranije no što su planirali.
Konačna cijena trebala bi biti određena u srijedu, a trgovanje bi otpočelo u četvrtak. Čini se kako bi mogli biti skloniji konzervativnijoj cijeni, iako bi, prema nekim procjenama, dionica iduće godine mogla vrijediti i više od 30 dolara (177 kuna). Odbili su i više zahtjeva za povećanjem broja dionica.
Također, otkrili su kako ih IBM optužuje za kršenje patentnih prava za tri patenta, među kojima je i jedan vezan uz oglašavanje online. IBM je ponudio nagodbu, u Twitteru vjeruju kako mogu osporiti te tvrdnje.