HASHTAG REKLAME

Twitter se prvi put reklamirao na TV-u

11.06.2012 u 11:50

Bionic
Reading

Popularni mikrobloging servis udružio je snage s poznatim organizatorom utrka NASCAR-om, koji promovira putem hashtag stranice

Prva Twitterova televizijska reklama ikad emitirana je tijekom utrke Pocono 400 Nascar. Glavni lik bio je vozač Brad Keselowski, koji je utrku završio na razočaravajućem 24. mjestu. U reklami koristi mobitel kako bi podijelio svoje mišljenje sa svijetom.

Reklama je prva u nizu koje će promovirati URL twitter.com/#nascar, koji će posjetitelje preusmjeravati na twitter.com/hashtag/nascar, hashtag stranicu s tvitovima brendiranu u skladu s obilježjima i zaštitnim znakovima poznate utrke, piše The Next Web

Reklame su nove, ali isto vrijedi i za hashtag stranice - suradnja s Nascarom prvi je slučaj da se koriste na taj način. Najavljene su prije tjedan dana, a nude izbor najzanimljivijih tvitova vezanih uz događanja na stazi i oko nje.

Čak i ako ne koristite Twitter, možete posjetiti twitter.com/#NASCAR i pratiti utrke, čak i s mjesta na koja vas kamera ne može odvesti. Na primjer, timovi vozača tvitat će friške informacije o stanju vozila o kojima se brinu, kao i strategiji koju će koristiti kako bi pobijedili, objavljivati fotografije i ono što su vozači i gledatelji imali za reći.

Pogledajte neke od Twitterovih reklama: