S prikupljenih 1,7 milijardi dolara, Twitter je i službeno zauzeo drugo mjesto na top listi deset najvećih internetskih javnih ponuda dionica svih vremena
Još je uvijek daleko od Facebooka, koji je prikupio više od 16 milijardi dolara (oko 94 milijarde kuna), ali je istisnuo Google, koji je privukao 'tek' 1,7 milijardi dolara (oko 10 milijardi kuna), kao i rusku tražilicu Yandex, piše Venture Beat
Nakon što je cijena dionice skočila i do 49 dolara (oko 289 kuna) - 89 posto više od prvotnih 26 - spustila se na oko 46 dolara (oko 271 kunu). Uz cijienu od 26 dolara po dionici Twitter je na tržištu kapitala prikupio nešto manje od dvije milijarde dolara. Bolji rezultat od Googlea, Zynge, Groupona i gotovo svih ostalih s popisa top 10 najvećih IPO-a u SAD-u:
1) Facebook - 16 milijardi USD (oko 94 milijarde kuna).
2) Twitter - 1,8 milijardi USD (oko 10,6 milijardi kuna).
3) Google - 1,7 milijardi USD (oko 10 milijardi kuna).
4) Yandex - 1,3 milijarde USD (oko 7,6 milijardi kuna).
5) Infonet Services - 1,1 milijardu USD (oko 6,5 milijardi kuna).
6) Shanda Games - 1,04 milijarde USD (oko 6,1 milijardu kuna).
7) Zynga - 1 milijarda USD (oko šest milijardi kuna).
8) Giant Interactive Group - 887 milijuna USD (oko 5,2 milijarde kuna).
9) Renren - 743 milijuna USD (oko 4,3 milijarde kuna).
10) Groupon - 700 milijuna USD (oko 4,1 milijardu kuna).
Iako je potencijalni povrat ostvaren tijekom prvog dana od 89 posto velik, nije dovoljan kako bi mikrobloging servis uvrstio među prvih deset IPO-a po tom mjerilu - prag za ulazak u to društvo je 104 posto.